Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 22:18:12 följande:
    Ja, för min del låter maj helt okej. Om Midka vill får hon gärna hålla i listan annars kan jag ta hand om den. Vill säga att det behöver inte va så dyrt heller. Finns biljetter på nätet man kan köpa för hundring ( gäller en hel hytt ). Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Grymt billigt ju!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:23:16 följande:
    Ja men då vill jag vara säkert på att det blir av innan jag köper några biljetter. Vilka kan säga nu på en gång att dom kan/vill följa med? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men det beror på NÄR. Denna månad kan jag inte och nästa månad tror jag inte. Men maj månad kan jag nog.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 22:26:07 följande:
    Hon kan vara inloggad men hon får inte skriva något, förrän på tisdag kväll igen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Som jag när jag blev avstängd i två dagar efter SD-tråden
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:27:22 följande:
    Ja, maj blir bra för min del också. Då är det:VelourMidka RosesMandi? Sedek?!!Fiona?J_hjärtar_A?Scratchy?Har jag glömmt nån? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, Grizelda.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:28:40 följande:
    Aha, det visste jag inte. Men va knepigt. Tänkte om ni andra vill så kan vi skicka medelande till henne och ge henne våra riktiga mail så kanske det går lättare på det sättet? El? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, men hon kommer tillbaks igen på onsdag. Hon får stå ut lite Som jag gjorde!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:30:08 följande:
    Uppdatering:Ja, maj blir bra för min del också. Då är det:VelourMidka RosesMandi? Sedek?!!Fiona?J_hjärtar_A?Scratchy?Grizelda?Har jag glömmt nån?Jag kan uppdatera varje gång nån ger sitt svar. Okej? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Sketa bra!
  • Velour

Rosi, får man ta med sig egen liten stereo? Färjans radio suger häst***

• Velour

Eller Ipod Eller laptop etc...Eller räknas man som terrorist då?

• Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:31:57 följande:
    Mandi en fråga? Har du bokstäverna H och N i sitt riktiga namn? Velour: Har din son bokstäverna V och N i sitt namn? Dont ask please. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Min son har bokstaven N i sitt namn

Men såklart blir jag nyfiken!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:33:55 följande:
    Rosi? Jag hatar det smeknamnet.  Sorry Ta gärna Rose det blir bra.Jo, det får man nog. Ta med dig extra batterier bara. ( Kan nog behövas till annat också ) * Nej, slår mig på fingrarna. Ska försöka va seriös * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj blir du kallad Rosi IRL? Ok ska inte kalla det dig mer

Får man ha med sig sin laptop då? (har varken Ipod eller liten stereo eller annat).
Svar på tråden Tråddödare forts....