Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 22:35:22 följande:
    Äh bikhiyal, bara en sak till du får kännedom av mig när vi ses. Puss på dig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Heheh, spännande! Nu känns du som värsta spåkvinnan eller nåt!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-15 22:35:48 följande:
    kanske kan i maj. är det kryssning som gäller nu?
    Du får se till att AVSÄTTA tid för det i maj. Japp, kryssning
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:37:20 följande:
    Jepp, tror du att du kan? Tror Midka skrev den 17:e som förslag. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Inte bra, 17:e...hellre efter att pengarna har rullat in, vilket är efter 25:e.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:38:41 följande:
    Ähhhhh, du tror fortfarande inte att jag drömde om dig när jag beskrev hur du såg ut eller hur? Det enda jag hade fel var ditt hårfärg annars sa jag rätt till och med när det gällde rak/lockig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jo, jag tror dig faktiskt
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:40:11 följande:
    Kom gärna med förslag. Finns ju 31 dagar i maj eller hur? Eller är det 30. Nåt sånt. Välj en dag mellan 1-30 så ska det nog gå bra. 30 dagar kan vi väl samsas om en dag då vi alla kan?! Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Visst är det dyrare på helger och billigare på vardagar?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 22:40:28 följande:
    Shiiiit vad ni skriver, eller om det är jag som är distraherad i kväll kanske.Så, jag kanske vill följa med, om jag får, fastän jag gillar att missionera. Nej det blev fel, fast ändå rätt, men fel i sammanhanget. Alltså jag är lite kristlig fast ändå inte, svårt att förklara.Annars då?Kryssning, okej. Ska kolla i kalendern
    Bara du låter bli att missionera just då{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 22:40:50 följande:
    Denna månade kan inte jag heller, inte nästa heller. Jag tycker vi ska försöka åka så nära sommaren som möjligt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag med. Dessutom, om båten gör en Titanic så är chansen för överlevnad större när det är varmare
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:41:43 följande:
    Kan vi komma överens om att inte kalla mig för Rosi. Jag ser rött när jag hör det namnet. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men du kallar ju mig för Tant Ena{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-15 22:41:53 följande:
    eller i början av sommaren! (sommarlov!)
    Juni? När har ni skolavslutning? Vi slutar 13 juni.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:45:27 följande:
    Han SKA lära sig 69 så det så....inga missionär-grejer. Capishe? Jaaaaaaaaaag ska hålla mig seriös. Skaaaaaaaaaaa, skaaaaaaaaaaa. 5minuter till så jag får svar på kryssningen bara. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vilken show det kommer att bli. Roses ska lära Sedek 69:an! Jag ska sitta på första raden på nördbänken, med cola och popcorn!
Svar på tråden Tråddödare forts....