Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 22:10:10 följande:
    Varför grattis? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Meeeh! För att du är genomfördärvad och har lyckats ge dina killkompisar dåligt rykte
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:11:25 följande:
     * Hänger läpp * Vad tror du om mig egentligen? * Vill nog inte veta det men men....... * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad ska jag tro om en person som kallar sig själv fördärvad?{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour

Har alla gett upp i tråden nu helt plötsligt? Midka, Fiona och Mandi!!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:12:46 följande:
    Åhhhhh, påminn mig inte. Den killen ska jag nog få lite vett i så småningom. Bli religös efter 20år...... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hur gammal är han då?
  • Velour

Ok, för att byta ämne lite så håller jag med Midka. Vi borde skapa en lista över de som vill följa med till kryssningen.

Låter maj månad bra? Och vem har lust att hålla i listan?

• Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:14:38 följande:
    Som jag sa tidigare, jag är tok för svår och förstå. Tro mig. Stackars maken har gett upp hoppet om mig och kunna förstå vad som snurrar i mitt huve. :) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Då är det lättare att bara hålla sig till det du säger!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 22:14:52 följande:
    Alltså jag vill veta varför jag uppfattas som kristen eller inte. Du som kanske vet vart jag står får ju inte avslöja mig då Eh... Fast svaret kanske är uppenbart, men ändå är jag nyfiken.
    I helhet ser jag er som killkompisen som Roses har och därför trodde jag så om dig. Men nu är det inte så och VAD BRA!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:16:30 följande:
    23.....suck. Jag vet vad som fick honom att dras till religion men ändå. Han har gått igenom en massa skit i sitt liv senaste åren så jag är inte helt oförståndig när det gäller hans handling. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Stackare! Men alla finner ju ro på sitt sätt
Svar på tråden Tråddödare forts....