Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-23 00:06:20 följande:
    Den kommer här, håll för ögonen om ni är känsliga: - Apropå ortsnamn, har ni tänkt på att Handen ligger mellan Fittja och Trosa?
    Japp, hade en kompis som bodde i Trosa som körde det skämtet jämt
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-23 13:07:16 följande:
    För du heter väl inte Madicken?
    Nej, det är bara du som kallar mig det
    Sedek skrev 2010-01-23 13:09:41 följande:
    Nä, jag är nog rätt säker. Kolla FB nu, behöver inte inboxa.
    Då är vi FB-vänner nu också
  • Jagbyttenick

Inatt sov jag från 21.45 - 09.45
    Tyvärr är jag fortfarande trött och har huvudvärd. Misstänker att genomförkylda Loppan har smittat mig. Så jag får skjuta på fikaträffen med vänninan med 2-månadersbebisen för TREDJE helgen i rad
    Så trött på dagisförkylningar!!! Men bara jag slipper vinterkräksjukan så kan jag vara förkyld året om!
    Hoppas ni mår bra och har en härlig lördag allihop! Här har solen tittat fram för första gången på säkert två veckor, underbart! {#lang_emotions_sunny}
    Nu ska jag se Stargate Atlantis och dricka kaffe, vi hörs sen!

• Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-23 18:03:57 följande:
    Jadu, det var krångligare än jag trodde. Ska hålla gubben sälskap och äta tillsammans sen återkommer jag när han har åkt iväg. Ska skicka en bild så ni får skratta lite :)
    Grattis till numret
    Jag tar gärna emot lösenord, sedan när du listat ut hur man gör

Har spenderat dagen med att försöka underhålla min förkylde son, samt storhandla på Coop Forum. Nu är det dags att köra lite god mat; kött och bakad potats. För sällsynthetens skull ska jag faktiskt dricka vin till (ring soc - jag är en dålig mamma!) och senare ikväll ska vi mumsa på ostbricka och choklad, så vi har alla tillbehör till vårt vin
    Får se om jag kikar in till er lite senare, annars vill jag önska er en trevlig lördagskväll!
    Trådkram!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-23 23:10:23 följande:
    shit, jag trodde nästan Velour ångsökt tråden!
    Haha, precis min tanke
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-23 23:19:26 följande:
    Jag ska snart lägga mig... min dag att gå upp imorgon men jag har grundat bra... lillen har varit uppe till halv tio två kvällar i rad så jag hoppas han sover till nio imorgon!!!! *hoppas, hoppas*
    Min morgon imorgon också. Men vilka sovmorgnar du får då! Fast min lille somnar ju vid 20 så det är ju inte konstigt att han vaknar 07 Tråkigast är väl att han vaknar varannan timme hela natten pga snoret och hostan Ska snart gå och lägga mig jag med!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-24 00:18:15 följande:
    Uj, vad träligt för er båda. Och mannen med såklart.
    Särksilt för mannen som får gå upp på natten, om jag går upp vill han inte somna om utan bara få komma upp och leka... Inte så skoj kl 02.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-24 00:20:33 följande:
    Hur har din dag varit?
    Kvällen har varit mysig, vi drack vin och åt ostbricka framför Inglorious basterds.
    Filmen var väl sådär, rätt seg för att vara en Tarantino-film. Lite halvtråkig faktiskt...
    Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, har en del att läsa inför nästa bokklubb om två veckor och en ny fantasyserie som jag vill läsa ut Plus senaste Illustrerad Vetenskap som vi fick i veckan
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-24 00:21:16 följande:
    Betyder det att du är roligare än pappan?
    Ja, tydligen Eller att vi har lite omvända roller här hemma, jag jobbar och han sköter om sonen, vilket gör att jag blir den klassiska "lekpappan" när jag väl är hemma. Men vi jobbar på det Tyvärr kan jag bara inte få min son att somna för tillfället.
Svar på tråden Tråddödare forts....