Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-17 23:41:38 följande:
    Disciplin, nja, men jag har folk som väntar på att jag ska bli klar med diverse saker. Det känns ju inte bra att svika sina kollegor och kunder.Ja precis, de gör ju vad de kan men det hjälper ju inte mycket. Imorgon är det någon gruppinformation, det är ju bara sju månader sedan han blev arbetslös så det var ju "snabbt" av dem... Och han har ju bara varit på den där informationen typ fyra gånger innan... Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Dutti!

Ah, sån gruppinformation...fy..vissa kan ta flera timmar. Det var ju på en sån jag fick fnitterattack eftersom jag tyckte att både de från Ams ledning såg löjliga ut samt att det var otroligt värdelös information för mig.

Men ja, konstigt att mannen din redan gått på så många trots sin korta tid som arbetslös. Kanske har de mer bråttom numera. Som om informationen skulle skapa fler jobbtillfällen
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 23:43:31 följande:
    Alltså, jag kan uppskatta killar med väldigt olika utseenden, men långa och mörka brukar vara favoriten Sedan är det ju alltid utstrålning och personkemi som avgör vem som är snygg. En modell i en tidning är sällan attraktiv enligt mig, utan bara vacker rent estetiskt. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jag helt och hållet med! Utstrålning och personkemi är alltid det som får mig på fall. Jag har fallit för killar som fått andra att tycka att jag inte är klok. Nu är jag inte så värst snygg själv, men ändå...Och då har det har det varit något med dem som jag automatiskt funnit väldigt attraktivt.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 23:45:12 följande:
    Nejnej, han har inte varit på något möte alls på sju månader så NU kommer de med informationsmötet. Men det är ju liksom inte första gången han är utan jobb... Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jahaa, såååå!

Nu är ju det här min personliga åsikt, andra kanske finner det helt otroligt intressant med såna möten, men jag anser att det är slöseri med pengar.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-17 23:47:20 följande:
    Ja, jag sover. God natt alla!Mandi, du vet inte ens hur jag ser ut... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Gonna miss you...

Men sov gott. Kram
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-18 00:00:28 följande:
    Sorry gumman, måste koppla ner jag också, du och S-mannen får hålla tråden levande eller nåt Nördkram Sov gott lilla tråden Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    AAAwww, ska du också sova?

What to do, what to do...Men nördkramar och sov så gott
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 00:31:03 följande:
    Vellan.. Varför är du bilrädd? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det är något som har vuxit fram på sista tiden. Är så himla rädd att hamna i en bilolycka. Inte när jag kör inne i stan, utan på motorvägen.

För ett tag sedan körde vi hem från Sthlm med mina föräldrar och jag satt som på nålar ända tills vi kom fram. Inte för min skull utan för min sons skull. Tänkte hela tiden på att "nu kommer nåt att hända, nu kommer nåt att hända" och tänkte på hur jag skulle rädda mitt barn. Jag var nästan genomsvettig när vi kom fram och på skitdålig humör.

Kunde inte rå för det.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 00:48:34 följande:
    Fy vad jobbigt, sån var jag oxå innan.. så hemskt. Varenda gågn vi fick möte så tänkte jag att nu är det kört. Men jag har lugnande du kan ta.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Mmmm...

Heheh, jag MÅSTE vara på min vakt. Inga lugnande
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 00:55:18 följande:
    *s*Lessen vännen, men jag måste gå och lägga mig. Somnar snart över tangentbordet. Vi ses i morron!! Puss o kram!!Natti! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    OK. Godnatt och sov gott

Kram!
  • Velour
    Åh, jag skulle kunna göra ALLT för en plankstek....

Svar på tråden Tråddödare forts....