Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

• Velour
    Grizelda skrev 2010-02-18 09:50:40 följande:
    Vad tusan, Velour? har du smygfotat mig och min man i sovrummet!! Det jäkligaste är att jag NÄSTAN har haft en kropp som hon på fotot ovanför. Fan. *springer till kafeterian och tröstäter semla*.
    Oj har du haft det så nästan? Tänkte jag skulle visa upp detta fotografi för att du INTE ska tröstäta semlor
  • Velour
    Grizelda skrev 2010-02-18 09:52:30 följande:
    Jag har också läst det, men sonen har alltid vägrat samarbeta när det gäller dieter och kosttillskott, så han får vara som han är...
    Ok
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 10:33:09 följande:
    Nej, alla bilderna är på Velour själv. Fast det är i lite fel ordning. Hon tränade mycket men hamnade i restaurangmatsträsket. Bilden är inte på dig och din man utan på mig och Velour tidigt på nyårsdagen. Efter det har hon tydligen blivit lite hårigare... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 10:42:05 följande:
    C'mon baby... *viftar med en saftig plankstek* Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Sluta vifta med den! Du kan bli skadad
  • Velour

Men vad ni tjafsar!!

Roses, nästa gång nån äter mat under tiden denne pratar med dig, prata då högre och säg ofta "VA??" JAG HÖR INTE VAD DU SÄGER!"

Svar på tråden Tråddödare forts....