Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-18 21:06:09 följande:
    Puss på dig nazi. Allt väl med dig? Kommit på vad du ska laga för mat med killen? Ta ( Saladolviye ). Det tar tid men det är inte svårt alls. Åhhh, vad sugen jag blev nu. Det vaaaaaaaaar länge sen. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nej, har faktiskt inte tänkt vidare på det. Och den maträtten har jag aldrig lagat i hela mitt liv så det är något jag själv måste orka lära mig först. När jag ser hur mycket jobb det läggs i den rätten så tänker jag att vad skönt att jag inte kan den
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:09:41 följande:
    Nej tack jag vill inte ha någon drog, klarar mig bra utan i kväll
    Det var en rolig vändning på den frågan Ändrar man i tonfallet så blir det just så som du framställde det, heheh..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:08:57 följande:
    Fick både skäll och inviter när jag jobbade som försäljare.. Men det är ett skitjobb, jag skulle hellre jobba med marknadsundersökningar om jag nu var tvungen att välja mellan dom två. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Eller hur: "vilken vill du ha, pest eller kolera?"

Det där med inviter har jag aldrig varit med om, men många män hade så fina röster så jag ville ibland inte sluta prata. Och ibland rodnade jag för att vissa hade sån sexig röst! Det var speciellt en kille som hade så härlig röst att jag var nära på att smsa honom och säga till honom vilken sexig röst han hade.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:11:08 följande:
      Puss Skulle aldrig falla mig i. Det var ju hur gulligt som helst av dig och ringa. Skulle inte brytt mig om du än satt och åt äpple.....vilket får mig och se RÖTT.Makens syster var på besök förra året. Vi satt och tittade på tv, då går hon till köket och hämtar en äpple. Jag håll ut i en minut sen gick jag upp hur sakta som helst tog äpplet ifrån henne gick till köket och kastade den i papperskorgen. Hon sa inte ett ljud. Åhhhhhhhhhh..... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Naaw vad söt!

Men tål du inte ens att man äter i din närvaro? Vad får man äta?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:15:08 följande:
    Hej Har du börjat göra marknadsundersökningar igen?
    Hej!

Nej, inget jobb än. Hade även tänkt söka annat jobb till sommaren när jag har studieuppehåll.

Hur går det med studierna?

Imorgon får vi en hemtenta som vi ska jobba på tills nästa fredag. Kul? NEJ!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:19:41 följande:
    Man får äta men gärna med stängt mun. Nej, jag klarar inte av när nån äter med öppen mun och smakskar.....det går inte. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men det håller jag med om, att nån äter med öppen mun och smaskar. Men just äpple är ett sånt där dilemma som är svår att lösa. Precis när man ska ta ett bett så låter det ju rätt mycket även om man sen stänger munnen när man tuggar.
    Chips är lite sådär också.

Min mor är väldigt känslig när det gäller chips, tuggummi och sånt. En kväll satt vi alla och kollade på film och jag åt chips. Jag var helt omedveten om hur jag åt chipsen då jag var så inne i filmen. Så helt plötsligt, när jag ska ta chips ur påsen, får jag en smäll på handen av min mor som till slut inte kunde hålla tillbaka irritationen
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:20:56 följande:
    Haha.. fick många gånger höra att jag borde skaffa ett 071-nummer, det tyckte min röst var så "tilltalande" Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahaha! Vad gulliga de var då!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:22:16 följande:
    Det är ju det som är hela grejen, att jag skattar aslite pga att mina stora inkomster landar i Belize utanför det svenska systemet...... eller nått sånt.
    Kan de inte hamna på en fin strand i Kalifornien nån gång?{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:25:47 följande:
    Men du får väl hitta nått annat än telefonintervjuare om du bara upplever det som jobbigt!Hemtenta är ju fusk. Det ska vara salstentor! Har jag sagt att jag fixade min första? Studierna, jo då... De lösa trådarna börjar samlas ihop till en röd tråd i detta extremt komplexa ämne. Tenta den 10 mars, och jag råpluggar redan... Men det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat så det är väldigt motiverande att läsa.
    Sociologi är ett ämne som man inte bara ska memorisera eller lära sig en massa begrepp och teorier, utan man ska verkligen kunna sätta sig in i och kunna TÄNKA som en sociolog. Därför är en hemtenta av större vikt för man får lite djupare frågor som inte hade kunnat gå att svara om det hade varit en salstenta. Men have no fear, vi kommer att få EN salstenta snart som jag tror handlar om statistik och sånt skit.

Grattis till att du lyckades med din tenta. Det var ju aldrig någon tvekan om att du skulle klara det. Och skönt att du börjar få ett grepp om det hela

Men Sedek, läser du inte vad jag skriver? Jag skrev ju att jag har tänkt söka annat jobb till sommaren. Det ska jag göra för att jag är trött på marknadsundersökning
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:27:27 följande:
    Någon som har Lauren Ridealghs telefonnummer? Tänkte bjuda ut henne på en dejt... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Hade jag haft det så hade jag själv bjudit ut henne på en dejt och jag hade fått henne att säga ja också
Svar på tråden Tråddödare forts....