Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-18 21:29:27 följande:
    Om Roses följer med på kryssningen röstar jag för att vi spänner fast henne i en sån där grej som de spänner fast Hannibal Lecter i medan de städar hans cell. I alla fall under tiden vi äter... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Medan vi alla sitter i cellen och äter med öppen mun och äter chips och äpplen till efterrätt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:32:47 följande:
    Menar du vi? Eller pengarna?
    Du kan vara med Roses så tar jag pengarna.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:33:55 följande:
    Jag hade inte en enda salstenta när jag läste mitt huvudämne... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ja, och så borde det vara. Åtminstone i ämnen som är som våra. Jag fattar inte varför det ska bli salstenta just när vi ska lära oss statistiken..Jag våndades redan innan kurstart över att vi skulle plugga mer statistik i den här kursen och så blev det värre när de sa att de tänker examinera det genom salstenta.*ryyys*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:33:51 följande:
    Mmm.. verkligen. Men man kanske borde satsa på det, har hört att de tjänar mycket pengar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Neeeeej!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:34:45 följande:
    Gillar du med henne? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Jag vet inte ens vem hon är, men eftersom du vill dejta henne antar jag att hon är snygg.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:36:35 följande:
    Oooooooooooooooooooooooooooooojaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa!!!Sen tuggar vi tandstärkande tuggumi med öppna munnar vid hennes öron... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Heheh...sitter och smider onda planer..{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:38:34 följande:
    Dumma. Jag har alltid sagt det att vill man tortera mig så räcker det med en påse chips och ett äpple. Mina öron blir nog förstörda och börjar rinna blod och jag är villig till vad som helst efter det. Jag verkligen ryser vid tanken................... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nu gav du Sedek ett tillfälle att även han smida en plan{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:40:13 följande:
    Jo just det, är lite trött för tiden...Sociologi = INTE salstentor, noterat!Kul med statistiken då, den måste du väl ändå se fram emot! Tänk vad spännande
    Önskar verkligen att nån kunde göra statistiken åt mig Usch nej vad rysligt när jag tänker efter..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:44:09 följande:
    Jag närmar mig 100 kg med en vältrimmad lever, behöver nog minst en av varje om det ska hända nått...
    100kg?

Hur mycket ska du bli av med till sommaren?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:44:53 följande:
    Hörreni, jag loggar ut för ikväll. Ha det gott. Puss&Kram. Eftersom det bara var Sedek som var snäll mot mig så:* Kysser Sedek långsamt och länge * Ni andra är dumma. :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag var ju också snäll. Snällare än vanligt iallafall Kan inte jag också få en lång kyss med tunga och allt sånt?
Svar på tråden Tråddödare forts....