Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-18 21:46:07 följande:
    Han behöver ingen plan. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men du ska ju inte ge dig hän så lätt heller!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:47:12 följande:
    Joooo!! Ska du vara med.. ska komma på ett bra namn till dig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Be kind
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:48:47 följande:
    Henne kan man hitta överallt. Bland annat är hon Nurse Bubbles (alltså den mörkhårigaste... och längsta... och snyggaste) i denna videon:
    ">

" target="_blank">

Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Men vad fan var det där?

Jag har ångrat mig rejält. Min beställning gäller nu killen de undersökte. Men lite chokladsås på kroppen redo att slickas av. Yummiiiieeee!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:49:18 följande:
    Öhhhhhhh, sorry aziz nog att jag kallar dig för aziz men det säger jag till alla det är som "gumman" "gubben" för mig. Sist jag gick nära en tjej var jag 13. Jag håller mig till killar och Sedek. :pDu var inte alls snäll. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nähä! Då ska jag fortsätta att vara elak mot dig isåfall. Så det så!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:50:06 följande:
    ca 10 kg räknar jag med. Börjar om 10 dagar, 10 kg på 2 månader, ska bli nice för nu trivs jag inte...
    Men skrev du inte förut att du med flit lade på dig så många kilon? Fast det kanske känns förjäkligt ändå...

Gör du såhär varje år?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:50:20 följande:
    jag.. aldrig.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Då får du inte dela hytt med Scratchy och mig!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:51:17 följande:
    Har jag att välja mellan Scratch och Sedek i vår grupp och det redan finns en massa fruntimmen så håller jag hårt i honom det bästa jag kan. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Menar du att Scratchy är fruntimmer?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-18 21:53:29 följande:
    Hon kommer inte att kunna motstå...
    Stackaren vet inte vad hon ger sig in i{#lang_emotions_tomte}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-18 21:56:42 följande:
    Mår du bra aziz? Jag tar inte fel på kille/tjej när jag är stupfull hur ska du få mig och skriva kyss till dig när jag är klarnykter? :p* Ger Velour en kram, smeker henne försiktigt/lätt på håret och ger henne en puss på kinden * Nöjd? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag mår så bra som man kan må och jag ska ha den där kyssen o du fördärvade (när det gäller sånt)
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:54:41 följande:
    Haha.. såg ut som första tjejen stod och slickade på en tampong. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Eller hur!
Svar på tråden Tråddödare forts....