Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Uscha, menade att även folk som jobbar på myndigheter kan ta min historia som lögn bara för att det handlar om exsväris. Angående iranier som inte ställer upp för varandra, inte en enda av de iranier i Linköping som personligen har sagt till oss vad de vet om min exman och hans mamma har velat ställa upp och hjälpa oss. Fega skitar är vad de är! Och vi är många iranier i Linköping kan jag säga.

• Velour
    Roses skrev 2010-02-22 16:40:02 följande:
    Ja, jag ballade ur lite där..Kände mig besviken på hela världen helt plötslig. Men jag tänkte på de som vet en massa om exsväris men som vägrar ställa upp och vittna för att de är rädda för....vet i fan vad de är rädda för. Men fega är de. Folk jag inte ens känner har kommit fram till oss (mig och min familj) och delgett oss saker de vet och avslutat med "snälla, säg inte det här till nån, jag vill inte bli inblandad". NÄHÄ! tänker man då...vad fan ska jag göra med den här informationen om de inte vill vittna? Så jädra onödigt då att de säger saker till mig som jag inte får använda. Då hade de lika gärna kunnat behålla det till sig själva.
    Det var en iranier som såg hur min exman behandlade vår son i simhallen. Min mamma ringde upp honom och bad honom berätta exakt vad han såg och han förnekade allting och sa att han inte vill bli inblandad. Vad sjukt! Det är ju min son det handlar om. Det är ju inte så att de blir avrättade om de träder fram. Det här är ju Sverige!

Fy för dem!
  • Velour

Oj jävlar vad jag ställt till med. Roses och Scratchy, om ni ska hålla på såhär så får ni inga kakor av mig. Bara så ni vet. Och ni vet inte hur goda kakor jag kan baka! Inte ens ni som bantar kan stå emot. Så det så!
    Puss?{#lang_emotions_embarassed}

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-22 18:52:39 följande:
    Vellan vad du kämpar, hoppas det löser sig och att din svärmor inte få stanna kvar och du är ingen rasist! Roses, vad man tänker om saker och ting kan inte hindrar en från. Men ibland så kanske man ska tänka på vad av sina tankar man väljer att dela med sig av.Scratschy.. du är bara du och.. jag har inget mer att säga om det. Puss på dig oxå! Vellan, du ska absolut inte ta på dig något ansvar för att andra i tråden bråkar, oavsett vad dom bråkar om. De är vuxna och kan själva ta ansvar för sina handlingar.. så lycka till med tentan, det kommer att gå så bra, jag är helt övertygad! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_heart}

Förresten, den där bilden med eldhanden påminner om en persons avatar. Bara det att hans pekar fuckyou-finger istället
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-22 18:59:44 följande:
    Go kväller på er "BURR"Klev ut i 32 minusgrader i morse...inget vidare  knappt att bilen ville starta ens en gång...tycker att man borde få vara hemma med lön dagar som denna  "Ignorerar ev displyter mellan trådvänner" Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    32-??? Det var då det värsta! Och just nu håller det på att snöa ännu mer!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-22 20:40:03 följande:
    Jag vet.. kom på det när jag hade lagt in den. Förresten, när det gäller rasist.. så är det bara mig du är det mot, när du kallar mig svenne.. *blänger* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja din lilla svennebanan. Men jag tycker om bananer. Om du tycker om lakrits kan du kalla mig lakritshår eller nåt sånt.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-22 20:42:56 följande:
    Måste erkänna, jag har gillat snön innan och jag har inte stört mig på den.. men nu börjar jag faktiskt bli lite trött på den.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag känner också så. Har gnällt de senaste vintrarna över att det inte snöat tillräckligt. Så tyckte vädergudarna att "nu ger vi den där Velour på käften och snöar över Sverige tills hon aldrig mer gnäller över vädret".
    Men nu tycker även jag att det känns lite för mycket.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-22 20:52:26 följande:
    Samma här. Eller ja, sonen somnade nyss, men om en liten stund ska jag ge mig! Jobbat 09-19 idag och är helt förstörd känns det som Puss på er trådisar och kämpa på med allt! (Det täcker väl in det hela? ) Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Duttiii!

Tack för uppmuntran
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-22 21:00:48 följande:
    Eftersom jag också tycker om choklad, eller rättare sagt älskar så får du gärna kalla mig chokladtomten
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-22 21:38:13 följande:
    Jag älskar kakor och jag är gotte-gris så jag tackar gärna JA. ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Du får brownies!

Svar på tråden Tråddödare forts....