Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-24 21:21:40 följande:
    Det var jag som skrev att Midka bor i Nordpolen!
    Var bor jag då? Sydpolen?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 21:23:43 följande:
    Nej, vill inte maken så ska jag inte göra det. Det är han som ska "njuta" av min kropp så det ska ju va i hans "smak" men det skulle va snyggt med kaninen.
    Äsch, han vänjer sig
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-24 21:38:29 följande:
    Tatueringssnack -Har en tid hos tatueraren 19 februari, då blir det en drake (svart) till på högra sidan av halsen, handledstatueringarna ska fyllas i o hinner han så ska även texten i nacken dit. "längtar" Sen...om allt går vägen..så ska jag i slutet av mars iväg o tatuera mig hos en annan tatuerare...en svart drake (stor) på vänstra överarmen och en blå-svart-grå (skuggad) drake på högra överarmen.
    Så kul, du kommer ju vara färdiggaddad innan vi får till vår träff, och då kan du ha vernissage av dina konstverk
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-24 21:39:14 följande:
    TUTTSNACK..?!?    "Tar mina myggbett o smyger ut igen"
    Nej gör inte det, små tuttar är ju så bra, man kan ha söta toppar utan BH och driva killarna till vansinne
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 21:49:31 följande:
    Åh, puss på dig igen. VILL du gifta dig med mig? ;) Är så trött på all tjafs om att jag ska sluta röka. Alla mina vänner är rökfria *suck*
    Jag röker ibland, så jag är vän med alla
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-24 23:05:24 följande:
    Det borde vara så, men inte för mig
    Okej, men det måste ju vara längre till Malmö än till Uddevalla?! Tycker skåningen här dårå. Ni bor ju alla i Nordpolen om ni frågar mig

Grattis till nr förresten!
Svar på tråden Tråddödare forts....