Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-24 20:36:36 följande:
    Mmmm...giiiffflaaaar....Med saffran?
    Vanliga med kanel den här gången, men de med saffran är sjukt goda också!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:37:48 följande:
    Men jag gillar att Bh:n får bröstet att "ploppa" ut ;) Min man är helt "LOST" angående BH&trosa. Tror inte han nånsin fattat/fattar det där med BH-storlek. Sist han skulle köpa BH till mig var för nåt år sen och tro det eller ej men han hade stått och försökt föklara hur stora mina bröst var och då hade han tagit Grapefrukt som ex.  
    Jo, men man vill ju inte visa HELA hyllan vid häftiga rörelser eller?
    Grapefrukt, de vet jag inte ens hur stora de skulle vara?
    Köpte nyss ny BH och insåg att efter amning och annat (=tortillas+gucamoleberoende {#lang_emotions_sunny}) så var det D-kupa som gäller - me like {#lang_emotions_tongue_out} So what om de inte klarar penntricket längre
    Fast jag har nog lite bröstavund; både små fasta bröst och stora fylliga kan jag bli avundsjuk på
    Tur min man är mer för rumpor, han gillar mina extra fem trivselkilon där

Öh, hur kom jag nu in på allt detta? {#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:51:35 följande:
    Hehehehehehe. Ska jag visa frågan till gubben tror du el? :p Du kan se dom under skjorta i bildgalleriet eller så får du pallra dig hit till stockholm när det blir varmt så får du se dom i Bikini ;)
    Jag kan inte se ditt bildgalleri fortfarande, är jag inte betrodd? {#lang_emotions_cry} Jag har lagt till dig så du kan se alla mina bilder nu iallafall Vill ju se min sons tvilling
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:48:02 följande:
    Jag vill också ha stora bröst. Har tjatat nu i flera månader att jag vill ha större bröst men det enda jag får till svar från maken är ( Tyst R-- ) eller ( Har du inget du ska göra? ) så jag kommer inget vart :( Gubben är galen i magen. Fick till och göra en tatueringen vid naveln för att han skulle ha nåt och "titta" på ;)
    Coolt, vad är det för tatuering? (Jag har ju då en "tramp stamp" för min man {#lang_emotions_tongue_out})
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:56:32 följande:
    Men va konstig. Jag har ju tagit bort blockeringen så nu är det fritt fram för alla som är inloggad att se. Hmmm...  Försök igen.
    Nuuuu kom det fram lite bilder Tack, vad kul att få se er!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 21:00:19 följande:
    Jag gjorde en delfin som han älskar sen har jag tatuerat sönernas namn och gubbens namn runt om en fyrklöver på armen. Ville ha en playboy-bunny vid svanskotan? ( heter det så? ) men gubben sa ( NEJ ) :(
    Hehe ja, den är ju inte lika cool nu vid 30 som den var när jag gjorde den för tio år sedan Ska ersätta den med något annat då den inte är särskilt välgjord, men det får dröja tills jag blir rik
    Har en "mönster"-tatuering på ena överarmen och ett hjärta med familjens födelsedatum som jag själv ritat på insidan av andra underarmen.
    Men jag ska ha fler, det vet jag
    Isnogood har ju gaddat sig en hel del på sistone, hur coola motiv som helst!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-24 21:04:18 följande:
    Jag fick klicka på bakåt i webbläsaren och sedan såg jag bilderna laddas in och så tryckte jag framåt igen. Du kör väl Firefox du med?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 21:11:14 följande:
    Men JAG ville ju ha play-boy bunny. mode nu vid 30?! Vadåå rå? Ska jag kanske börja köpa kläder från axelsson snart också?! :p Söt med hjärta-tatueringen. :)
    Nej jag menar min tribal i svanken, den är inte jättemodern längre precis
    Men skaffa du en bunny om du vill, det är väl upp till dig, det är din kropp!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....