Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-24 19:20:04 följande:
    Kärleken kan få en åsna att dansa. Källa: Engelskt "Funderar allvarligt på hur engelskmännen har det med kärlekslivet"        
    *asg*
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-24 19:24:53 följande:
    Tror att alla tre intervjuerna gick bra. Ett var som besöksbokare i finansbranchen och det andra var ett servicejobb som jag inte vill avslöja exakt var, men det är ett välbetalt kassaarbete. Det senare är jag sjukt intresserad av, och de verkade vilja ha mig också.
    Okej, då håller vi tummarna för dig
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-24 19:30:44 följande:
    Hej!! Har ätit hemlagad pizza så jag tror jag spricker!! Lilleman och jag delade lika på en plåt!
    Mmmm Jag har ätit hemgjord pastasallad, det var supergott det med
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-24 19:38:39 följande:
    vad har du i? har fastnat på tonfisk i pastasallad, vill förnya mig. här blev det också hemlagad pizza.
    Kassler och tärnad hushållsost, utöver sallad, körsbärstomater, gurka och rödlök samt naturligtvis past (penne) Sambon har även fetaost i sin. Soltorkade tomater brukar också förekomma. Och hemgrillad kyckling
    Men jag kom nyss på att jag glömde valnötterna och krutongerna! {#lang_emotions_surprised} Jaja, jag får väl hälla i dem i min matlåda som jag gjorde på resterna {#lang_emotions_foot_in_mouth}
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-24 19:39:20 följande:
    Grattis till fint nr!!! Mat är gott! Tyvärr inte när det blir förmycket.... Nu ska jag vila. Ha de så gott! trådkram!!!!
    Tackar! {#lang_emotions_cool}
    Nej, det är jobbigt när man blir övermätt, lagom är alltid bäst
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:28:53 följande:
    Hej på er ;) Jag ska sluta försöka hålla mig härifrån :p Har nattat barnen och behöver egentligen diska och vika tvätt men eftersom maken sitter och är upptagen med ( Skype ) så tänker jag sitta här. Så hur mår ni då? Har varit på simskola med stora sonen och man fick bada som förälder. Hade med mig badkläder och allting men så får man kommentar från sonen " Men MAMMA din BH är för liten till dig. Du ska väl inte bada i den?! "
    Dags att shoppa! Bara att säga åt mannen att det är nödvändigt
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 20:33:49 följande:
    Hehe, dom finns i Iranestan norr om Stockholm. Leta efter pass och köpt en burk hårfärg så är det bara att bege dig dit och köpa
    Kommer inte brunetter in? Alla säger ändå att jag inte ser svensk ut De såg himla goda ut iallafall, bara för det ska jag käka gifflar och dricka kaffe nu!
Svar på tråden Tråddödare forts....