Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-24 10:27:37 följande:
    Ni kan väl gissa rätt på orden jag "missar" ibland i mina meningar :p
    Japp
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 10:31:36 följande:
    Tjaba, Hur gammal är sonen? Dom är så söta när dom är små. Man kan klämma dom, pussa dom, krama dom utan att man behöver muta :)
    Han fyller två år i april Nja, jag får redan muta ibland, han är rätt vild och hatar bli fasthållen. Men sen kommer han springande och ger mig en kram eller håller fast mitt ansikte och ger mig en puss genom nappen och då smälter man ju totalt {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_heart}
    När han är trött så vill han gärna sitta i knät och mysa och då kan man passa på att pussa loss
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 10:38:55 följande:
    Ja, min lille fyller också två i början av april ;) Honom kan jag fortfarande klämma, pussa ihjäl och krama hur mycket jag vill men stora sonen är för stor för att mamma ska pussa honom och krama honom
    Vad kul, vilket datum? Min är född den 4/4
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 10:42:45 följande:
    Men ;)  Lillgubb är född 2/4 och själv är jag född 16/4.
    Haha, så kul! Jag är född den 7/7 så du kommer ha din 30-årsfest före mig
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 10:45:51 följande:
    Jepp, men jag har redan börjat säga 30 när folk frågar hur gammal jag är :) Så du är "yngre" än mig? :p
    Ja, det känns ju underbart - flera månader yngre till och med
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-24 10:49:19 följande:
     Njut några extra månad du :p
    Det ska jag {#lang_emotions_tongue_out} Snyggt snusknummer du fick
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-24 10:51:03 följande:
    21 månader är lite tidigt att släppa upp och sen somna om själv i sängen... Satsa ni på att gå ut. Verkar vara fin dag hos er. Här är det mulet, lite blåst och ca 6 minus.... Jag ska städa. Det har jag lovat mig själv. Ska börja snart... Vilken minut som helst... Ska bara kolla en tråd först.... Oj, måste bara... sträcka mig lite. Jag börjar nu.... Städa... När som helst nu... Lite fruktsallad kanske? Börjar.... Phu! det är skänt när det är fint igen.... När som helst nu...... ... ....
  • Jagbyttenick

På min agenda står bara tvätt {#lang_emotions_undecided} Och en tur till affären eftersom vi såklart glömde lite grejer igår.
    Just nu hoppas jag bara att sombon lyckas natta sonen så vi kan lucnha ihop och sen kanske jag tar en stund på sofflocket eftersom jag är grymt trött.

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-24 17:55:01 följande:
    Blablablablabla...
    Hur gick det idag och vad var det för jobb du sökte?
Svar på tråden Tråddödare forts....