Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-26 02:39:50 följande:
    Länka till sverigedemokraten! *Scratchy ställer sig framför spegeln och påbörjar stridsmålningen i ansiktet...*
    Bra skrivet!
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-26 08:32:02 följande:
    Tjoho!Äntligen fick jag förmånen att vakna igen. Lilleman hade en ganska usel natt och vi fick inte somna förrän vid etttiden.... men jag får nog sova till helgen!Idag får vi besök så jag kommer nog inte vara inne så mycket.Velour:  vi ses någon gång till sommaren då....??? ( )
    Ja, visst är det underbart? Lilleman vaknade kl 01:30 och somnade inte om förrän kl 02:45. Så självklart försov jag mig och vaknade 07:45 och sedan kom jag ändå inte fram till jobbet för att gasbussarna här i stan havererar när det är -10 som idag. Blääääää {#lang_emotions_yell}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-26 11:44:52 följande:
    Ah, var det din tur att gå upp? Med tanke på att han somnade om så sent och att du blev försenad.Hoppas du får en bra dag trots allt
    Vi var uppe allihop kan jag säga. Först skrik och sen låg han och sparkande på oss i vår säng i en timme innan vi kunde bära tillbkas honom till den egna sängen så han kunde somna om.
    Men när han vaknade i morse var han sååååå go och kramades och pussades (på munnen genom nappen ), så det var helt klart värt det {#lang_emotions_sunny}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-26 16:30:39 följande:
    En underbar filmkaraktär spelad av Al Pacino. Filmen heter Scent of a woman. När slutar du för idag?
    Ah, En kvinnas doft Ja den är bra! Jag slutade 18.30. Så jag har precis ätit middag och nattat Loppan. Nu ska jag dricka kaffe framför Buffy
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-26 19:08:03 följande:
    Jag har precis "kastat" ut stackars maken :( Orkade inte ha nån här hemma. Hon ska få nya klaffar i hjärtat :(.....Usch, vill inte tänka på det. Har mått piss hela dan så nu ska jag spy galla över Sverigedemokratrna istället. Skadar inte att läxa upp folk ibland. Tack aziz för kramen
    Förstår att du är orolig, vi hjälper dig hålla tummarna för att allt ska gå smidigt och bra!!! *krama* {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_nalle}
Svar på tråden Tråddödare forts....