Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-26 20:29:37 följande:
    " Relation "?! Om du kallar en stridszon för "relation" så är väl deras otrolig spänd *suck* Min svärfar är åt andra sidan världens gulligaste. En gång frågade jag honom vad han såg i "häxan" och han svarade " Flicka lilla, på min tid när vi gifte oss tog vi allt vi fick " ;) Stackars Karln.
    Stackars man! {#lang_emotions_tongue_out} Men sålänge din "svärhäxa" är snäll mot barnen så går det ju an
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-26 20:46:50 följande:
    Tack, jag sitter här och försöker va upptagen med annat. Är sååå nervös. Har gjort slut på 2paket cigaretter idag :(
    Usch ja, det kan jag förstå. Jag är nervös bara av att veta att Sam ska opereras senare i vår, och det är ju bara i öronen! *skickar kramar i mängder*
    Måste tyvärr också logga ut nu, mannen här kräver tillbaks datorn
    Hörs senare!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-26 21:54:50 följande:
    Grattis till numret! Oj, vad sent du slutade. Jobbade du övertid? Eller var det för att du kom lite senare idag? Ha det så mysigt vännen
    Tack Både och, tyvärr - och samma visa väntar imorgon {#lang_emotions_undecided} Förhoppningsvis utan försovningen dock.
    Måste därför ta och gå och lägga mig nu medan jag känner mig sömnig, annars är det kört! {#lang_emotions_ghost}
    Så jag tittade bara in för att önska min trådisar en härlig kväll och natt ^^
    Trådkram

Scratchy: ^^=ler så att ögonen knips ihop {#lang_emotions_wink}
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-01-27 09:30:59 följande:
    Jag kom i säng, men kunde inte somna.. är super trött men ska gå och lägga mig igen. Få passa på att sova nu när mini grisen är borta.
    Åh, låter härligt Jag körde samma historia som igår, försov mig, krångel med bussarna pga snö och nu massor att göra (men tar en liten liten paus )
    Ha en bra dag tråden!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-01-27 10:21:16 följande:
    Ja, var på ett möte kl 8 men nu är jag hemma igen så nu ska jag ta min bok med mig och krypa ner i sängen.
    Sov gott!
    Mandi74 skrev 2010-01-27 10:21:49 följande:
    Haha.. men vi lyckades inte döda den.
    Nej, det var lite synd
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 14:32:43 följande:
    När man tror att man har varit med om det mesta så händer alltid något nytt.Min ex-man hämtade sina katter i förrgår, som han sa:"Inte för din skull utan för katternas skull"Ok, ja inte har jag bett honom hämta dem för MIN skull utan för att det är HANS katter.Som sagt, han hämtade dem i FÖRRGÅR.Allt väl, jag tyckte att det kändes skönt att han faktiskt förstod att man bara inte gör så som han gjort...I morse när jag skulle gå ut satt en av hans katter på trappen...Smsade honom om detta o då ringde han mig och sa:Oj, hon sköts 2 gånger i huvudet men sprang iväg, vi trodde att hon skulle dö under natten av kylan..?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!!!?!?!?!?!?!?!?? ! FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..!!!I förrgår sköts hon, överlevde detta plus att hon lyckats ta sig hit, hemmet hon känner till...Jag sa till honom att dom måste ha missat då hon är pigg o allert, men han sa att han VISSTE att hon träffades med minst ett skott rakt i pannan...-Jag kollade henne noga för en liten stund sedan...mycket riktigt, han hade faktiskt tyvär rätt...hon HAR ett skotthål i pannan, el hål o hål..tror kulan sitter fast i pannbenet...Faan så grymt..!!!Önskar jag kunde anmäla detta och att det leder någon stans, men tyvär så har jag ju inga bevis (förutom kulan i pannan då...men han är på väg nu för att hämta katten så efter det så har jag inte ens det...o då är det ord mot ord....Faan...helvetes SKIT..!!!Hur faan kan man göra något sådant..?!?Hur faan kan man säga att man gör det för djurets skull..?!?
    Men det är ju helt jävla vidrigt sjukt! Han kan dömas för djurplågeri, man får bara skjuta sitt husdjur om man har vapenlicens och man utför det på ett sådant sätt att djuret avlider omedelbart!!! Dvs utan lidande, vilket knappast var fallet här!!! Åååååååååh vad arg jag blir på sådana SVIN! {#lang_emotions_yell}
    Jag är så glad att du inte är gift med honom längre!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 15:11:17 följande:
    Jaa, jag är så arg att jag kokar...o ledsen...samtidigt som jag verkligen hoppas att dom fixar katen snarast så önskar jag att polisen kunde komma hit o se den innan... Men eftersom detta inte är något högprioriteringsämne så....Japp, han är ett S V I N !!!Fast...det är ju en förelämpning mot svinen....
    Usch ja, jag blir helt gråtfärdig när jag hör om sådant Vi får väl se om polisen ringer upp dig. *hoppas*
    Hehe, ja man kanske ska säga att han är en riktig jävla fubbick på ren skånska!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 15:47:55 följande:
    VAD VAD VAD..?"inte ett dugg nyfiken av mig""vissel vissel"
    *Står och hoppar bredvid*
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 16:37:52 följande:
    Ah...jaa, det där med ex som hoppas har jag erfarenhet av...-Blir själv uppvaktad flitigt av senaste exet...  fast jag gjort klart att det aldrig kommer bli han o jag igen.
    Särskilt inte om han plågar katter {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Tråddödare forts....