Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-27 17:50:48 följande:
    "Lagar mat" Idag blir det kycklinglårfile´ klippt i bitar wokade med strimlad rödlök och skivad ananas i "riktig" soja  med basmatiris till Mums tycker jag
    Ååååh jag som är HUNGRIG!
    A lagar hel grillad kyckling med ris och curry just nu
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 17:47:55 följande:
    Tur i oturen så är det i alal fall inte samma person... Kattplågaren är mannen jag var gift med och som är pappa till min son. Uppvaktaren är sambon som stack över 23 gånger innan jag fick nog o satte stopp för att någonsin återvända. Idag är jag, dottern och sonen lyckligt harmoniskt boende med djuren här på gården Visst kan jag sakna en karl...men jag har efter alla motgångar ganska höga krav på vad för man so ska få komma in i våra liv...
    Jag förstår. Du har åtminstone exempel på vad du INTE vill ha
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-27 18:18:17 följande:
    Y? Urballad?
    Ja troligtvis. Handlade om någon som ville hitta nya överklassvänner och som inte var intresserad av fattiga, arbetslösa, psyksjuka mfl.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-01-27 19:11:48 följande:
    Jag gör kycklingfile med franska örter och klyftpotatis.
    Jag kokade dessutom kycklingsoppa på resterna som blev över efter att tre hungriga gamar vräkt i sig samt lunchlåda till mig gjorts i ordning. Så det blir kyckling hela dagen imorgon också
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-01-27 19:39:54 följande:
    För den delen så har jag faktiskt varit i ett förhållande och då springer man inte runt med andra.. har jag hört.
    {#lang_emotions_innocent}
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-27 21:20:26 följande:
    Ja, min mamma ska genomgå en hjärtoperation imorgon ( Få nya klaffar ) Är hemma hos min lilla syster så vi kan åka till sjukhuset tillsammans imorgon. Mamma är redan där. Kastade ut henne (syrran) nyss efter att ha fått höra att hon hade tagit mina sista cigg så nu är hon på väg till närmaste mack som förhoppningsviss har öppet och köpa cigaretter till mig.
    Eftersom jag i min förkylningsdimma idag gått och trott att det varit torsdag så har jag faktiskt gått och tänkt på dig idag. Men då ska jag tänka på dig imorgon också. Hoppas du får tag i cigg! Själv trotsade jag snöstormen med en omväg för att köpa snus åt sambon när jag skulle hem från jobbet *brrr*
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 21:50:18 följande:
    Eh...får man vänner för att man knner någon som bor nära dom..?   -Jag o mina väner brukar  om dom.... Jasså det gör jag...? Sanningen är att jag sitter iklädd jeans, vilket du borde ha gissat på då det är mitt favoritplagg, en tjock stickad tröja med en långärmad underställströja under och en fuskpälsfodrad luvtröja över, strumpor, raggsockor o tofflor, o teven är inte ens på så det känns onödigt att slänga några blickar på den... Katten..njae inget foto el ljus tänt för den, men en polisanmälan för djurmisshandel/ vanvård/ utsatt för onödigt lidande är gjort...så nu startar det ett krig som kommer att hållas i evigheters evigheter... För han kommer ta det personligt o inte fatta att jag hade anmält vem som helst som gjort en sådan sak..!
    Bra gjort! Du vet att du gör rätt så han kan bara ta och dra!
Svar på tråden Tråddödare forts....