Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Har också en omron walking style II och jag är supernöjd med den har haft den i nästan 2 år nu, det bästa är ju att man kan stoppa den i fickan och knäppa fast den med säkerhetsremmen, har tappat bort många andra billigare stegräknare innan jag köpte denna.
Elisabeth84: Kul att vi nästan har samma mål! :)
Hello girls!
Nu är min dagliga timme gjord, men känns sådär, eftersom min vän kom hit och vi åt kött, egen klyftpotatis, och kantarellsås gjord på GRÄDDE! Suck ><
Men jaja, huvudsaken att jag inte satt still iallafall
Har läst en undersökning (amerikansk självklart) som visa att överviktiga barn/ungdommar minska runt 12 kg på ett år bara av att spela wii regelbundet..
Jag har inte gått ner ett kilo. Kan dock varna för skador som kan uppstå i samband med alkohol
Jag skulle gå ner 3 kg och hålla den vikten. Nu har jag 0.5 kvar. Det är ju ingen fantastiskt viktnedgång men det är jättekul i vart fall att dett "tvspel" kan ge så pass mycket. Ska bidra med min middag för igår åxå, 2/3 av en rejält fettig pizza med en liten burk beasås till. ÄNDÅ stod vågen på minus. Jag är grymt nöjd.
Kul att fler o fler kommer hit. Grymt att du startade tråden Elisabeth84!!
Annaluskan
Jag ska testköra personal trainer idag. Tar väl i och för sig några gånger innan man kommer in i hur det funkar men jag kan komma med en "första intrycket" - rescension sen :)
Maya S
Visst känns det kul när det känns som man verkligen hittat nåt som kan fungera!! Om man nu får ha det ifred för barn/sambo/hund eller vad man nu har dvs ;D
Novemberstjärnan
Men balansövningar är också bra ju!! :))