Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Jag menar... alltså... jag kör tex steppen om och om igen några gånger på Wiit för att komma upp i tid och puls och förbränning. Jag är INTE någon som e van å träna men jag vill gärna kunna slå på, lägga bort kontrollen och så bara träna tills jag svettas... inga avbrott av klickande och surrande och sånt... finns det sånt på Active? Jag KOMMER att köpa det, är bara nyfiken i förskott. :)
Ea sports active är det inte så att man får välja olika övningar utan man väljer färdig komponerade träningsprogram så det blir inte en massa dötid emellan övningar vilket gör att jag älskar det och toksvettas varenda gång.
hejsan
Är ny,
skulle nån kunna ge lite tips och råd till mig,hur man går ner,tack
skicka gärna via e,post,
Jag tror att jag kommer köpa Active sport också... Nu har jag iofs bara haft wii fit plus en halv dag och just nu tycker jag att det är jättekul.. speciellt eftersom jag är så jävulskt otränad så passar det bra... MEN jag kan tänka mig att det kan bli lite trist efter ett tag och då kan det ju vara bra att altenera med ett annat träningsspel plus att man kanske blivit lite mer tränad då och kanske behöver lite mer krav på sig...
http://beach20xx.wordpress.com/
Jag kommer också att köpa active personal trainer. Jag är inte alls less på Wii fit plus, men det kan vara kul med lite annan träning också.
Jag har precis tränat i 40 min så jag känner mig nöjd idag. Jag har även beställt en stegräknare på jobbet som jag får i morgon så jag tänkte räkna steg också.
Är det någon som vet hur många steg per dag som räknas som "normalt"?