Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Vilken underbar pojkvän du har. Jag tycker mycket om Ea sports active spelen eftersom man verkligen svettas och man känner att man tagit i får träningsvärk som ibland sitter i flera dagar.
Nu känner jag mig farligt nära att bli tjatig. Men måste bara fråga en sak till.
På dessa active sports-spel har man ju en såndär bengrej där man ska lägga något. Men VAD är det man ska lägga där i?
Till konsollen finns ju den här nunchuken eller vad den heter, men den ska man ju hålla i handen. Och det finns väl inget på andra änden på den att lägga i benfickan, eller?
Och till själva active sportsspelet följde det ju bara med ett benband och nå gummiband.
Fan va kass jag känner mig på sånthär haha..
Nunchuken ska vara i den där legstrapen men inte hela tiden bara när man gör övningar för benen och springer, när man använder gummibandet eller boxar så ska man ha nunchuken i vänster hand.
Wihoo, nu har jag också beställt ett Sports Active :)
Längtar!!
Hittade en bra trailer till spelet:
Det blev dryga 40 minuter med Ea sports active more workouts, körde först challengen på 6 veckor och sedan cardio low inpackt. Så nu har jag fått en riktig genomkörare.