• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)

Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?

Vore kul om vi är fler! :)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Älskar livet som mamma ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?
  • linelullan
    Imperialiss skrev 2010-01-04 12:05:13 följande:
    Åhhhh nu kom min pojkvän igen, nu hade han hittat och köpt nåt som heter Ea active sports personal trainer. Jippieeeee igen. nu kan jag börja träna idag ju, tills jag får wii fit plus.Me so happy!! :DNågon som testat det?
    Åh, vilken gullig pojkvän du har!!
  • linelullan
    Dixabilly skrev 2010-01-04 13:32:17 följande:
    Wihoo, nu har jag också beställt ett Sports Active :)Längtar!!Hittade en bra trailer till spelet:
    " target="_blank">

Åh, jag vill också ha!! funderar på att beställa det..
  • Imperialiss
    linelullan skrev 2010-01-04 18:22:05 följande:
    Åh, vilken gullig pojkvän du har!!
    Tack (eller vad man säger), ja han är guld värd :) Och tar mig alltid på orden när jag i mina impulsiva stunder kommer på att jag vill ha något :P
    Innan Wii var det en chihuahua. I och för sig tog det några veckor men det blev väldigt lyckat då hon är min högt älskade lilla ettkilos bebis nu {#lang_emotions_sunny}

Ursäkta för offtopic. Brist på tjejvänner gör att jag gärna skriver här :P :)
  • Vroooooom

Jag hänger gärna på här om det är okej?
    Har haft Wii ett tag nu och försöker träna regelbundet. Har haft lite strul med benhinneinflammationer och därför har det blivit lite dåligt med träningen på sista tiden.
    Jag har båda EA active och så har jag båda Wii fit. Jag föredrar EA active eftersom att jag tycker det ger mer.

Did I mention this is a rant? Sense really has no place in it.
  • maggan75

Jag hänger oxå gärna på här om det är ok ...... har  wii fit, wii fit plus och  sports active

• Choko

HEJ! Kul med en tråd där vi som tränar wii kan peppa varandra!!! Jag vill också vara med! Köpte mitt wii för en vecka sen och har tränat varje dag med fit plus. Har ett BMI på 31 och ska ner till 22. Mitt mål är 5 kg per månad.

• MayaS

Äntligen!!!

Idag fick jag äntligen hem mitt wii fit plus och balansbräda. Åh vad roligt det är. Idag har jag tränat i 52 minuter sen tappade sönerna tålamodet.. De ville ju också prova

Provade rockringarna (attans vad jobbigt) boxning (pust) lite yoga och en massa balansövningar... just det jag provade på step också men det begrep jag mig inte riktigt på om jag ska vara ärlig.

Jag tror att detta verkligen kan bli en succé för mig.

• Annaluskan

Kan någon beskriva Active Personal Trainer lite noggrannare för mig? Det jag främst vill veta är om det finns några hela pass av aerobics, step, boxercise eller vad det nu kan heta. Mitt Wii Fit är kul men det känns som att det är svårt att verkligen ta ut sig utan att det tar tre timmar framför tvn med allt klickande. Men jag vill veta vad som finns på det. Gärna jämföra med Fit.

• Novemberstjärnan

Ni är väldigt duktiga. Själv är jag lat och kör bara balansövningarna eftersom jag tycker dessa är roligare. Speciellt nu kung fy-rytm

Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?