Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Såå.. här kommer min blogg: carrossundareliv.blogg.se
Blogg.se verkar vara väldigt segt men nu orkar jag inte byta igen. (Det är ju så svårt att komma på namn på bloggen )
Vad roligt att några av er har bloggar. Man blir så mycket mer sporrad när man kan läsa om andra och att det faktiskt fungerar för dem :) Kul!
Jag skriver på här i tråden trots att jag inte införskaffat mitt Wii än haha. Hoppas det är okej.
Jag o killen pratade om det idag och han tycker Wii är helt värdelöst ur spelsynpunkt (han har helt andra spelkrav än vi vanliga döda hehe) men trodde också det var en jättebra idé med Wiiträningen för mig och att min rygg säkert kan bli bättre av det så han tyckte absolut att vi skulle skaffa ett :)
Fanns varken konsoll eller bräda här i stan så det får väl beställas så tack för länkarna ni skrivit.
Men ni som har lite mera koll. Jag ska köpa Wii konsollen och wii fit plus med balance board. Finns det något annat som också är bra?
Det här som heter något med Active, vad är det?
Och så fanns det något som hette "nåt tjejnamn jag inte kommer ihåg" - 2010, också nåt träningsspel där det såg ut som en tränare som typ ledde ett träningsprogram. Någon som vet vad jag tänker på?
Vilka är bäst av alla dessa träningsspel om man vill ha konditionsträning och svettas?
Du kanske menar Jillian Michels fitness challenge 2010, den är svår att få tag på här i sverige verkar det som har inte hittat något ställe som säljer den faktiskt.
Ea sports active är träningsprogram med både styrketräning och konditionsträning, man får ett gummiband och en legstrap med när man köper programet. Man blir rejält svettig.
Det finns olika träningsprogram man kan göra man kan även köra en 4veckor challenge där man tränar 2 dagar ledig 1 dag.
Jag skulle vilja säga Ea sports active och Ea sports active more workouts ger mycket konditionsträning och man svettas en hel del. Mer än vad jag gör om jag kör Wii fit, har inte Wii fit plus så jag kan inte jämföra där.
Jag har sett spelet med Jillian Michaels på Game. Stog för inte så länge sedan och höll i den och övervägde om jag skulle köpa den. Jag kommer nog att göra det.
Annars har jag bara spelat wii fit plus och sports
Hej på er! Tänkte hoppa in här. Idag har jag köpt Sports Active och kört ett pass. Riktigt kul och riktigt svettigt! Har ingen balansbräda och tycker det är synd att man inte kan köpa dem separat, för det kan man väl inte eller...?
Okej då ska jag kolla på game här i stan nästa gång jag ska in till stan.
Gissa vad jag fick i födelsedagspresent idag då?.....wii fit plus!!!! Jippi!!!!
E så glad