Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Här kommer jag med ytterligare en fråga! :)
Måste man ha Ea Sports Active för att kunna använda Ea sports active more workouts? Eller följer dom här bengrejerna med i more workouts också?
Känns ju dumt att behöva köpa först sports active om det ändå är more workoutspelet man vill ha. Men det kanske man måste?
Bengrejen och gummibandet följer inte med Ea sportsmore workout, utan bara med Ea sports active eller så får man köpa det separat, jag tror ialla fall att man kan köpa dem separat.
Oj efter att ha slappat till mig lite så har jag idag verkligen tagit tag i min träning. tränade i 1½ timme och brännde enligt Wii 370 kalorier.
(Om man vill bränna många kalorier så rekomenderar jag boxningen & cyklingen)
Är trött i benen!
Dessutom så har vi haft gäster x2 idag och jag fikade inte en endaste liten smula, trots att jag själv hade bakat :)
45 minuter träning idag, ställde in på att bränna en glass tror jag det var. Hihi! Men jag är redan less på att det är så långa pauser i wiit... får nog försöka leta redan nu efter nån bättre träning som funkar när jag lessnat på wii... Jag gillar bäst step, boxning och jogging...
Hallå!
Wohoooo pojkvännen överraskade mig med en Wii-konsoll imorse, jippieee!!! Dom hade tydligen fått in i stan nu. Jag har världens snällaste kille ^^
Nu är det bara brädan och det där active sports och more workoutsspelen som fattas. Men det får skickas efter :) Borde gå på nån dag bara.
Snart snart snart är jag med och tränar!
Snacka om att jag har noll tålamod. Kom på i förrgår att jag ville träna med wii och hade inte en enda pryl. Nu har jag iaf själva konsollen och det är ju en förutsättning haha :P
Åhhhh nu kom min pojkvän igen, nu hade han hittat och köpt nåt som heter Ea active sports personal trainer. Jippieeeee igen. nu kan jag börja träna idag ju, tills jag får wii fit plus.
Me so happy!! :D
Någon som testat det?