• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • uniMog
    Liljan75 skrev 2010-03-07 20:26:39 följande:
    Ja det är ju lite mer. Det kan ju ta lång tid att gå ner. 2 hekto i veckan blir väl ca 10 kg på ett år. Hur lång tid har du tagit att lägga på dig dem? Eller är det också efter graviditet? Ja du får väl utvärdera efter de 12 veckorna i så fall. Motionerar du? det gör inte jag o jag tänker också att förhoppningsvis när det blir varmt ute i vår o sommar så kommer jag vara ute o gå med vagnen mkt mer o då kanske man börjar gå ner snabbare.
    Jag har gått upp det mesta på ett år. Jag tror själv på någon form av hormonrubbing eftersom det går så otroligt fort upp (8kg på två månader det du... ) och så otroligt långsamt ner men läkarna hittar inget. Så jag är nöjd när det går nedåt och jag inte upplever att det är besvärligt. För det gör jag verkligen inte jag har sällan svårt att hålla mig till mina 29.

Motionerar.. tja.. njäe. Inte så mycket som jag borde. Det är för svårt att få in i schemat helt enkelt.

(kilona efter graviditeterna har jag i stort sett blivit av med inom ett år men sen plötsligt bara poff...)
    Inga kulor kan hejda oss! Framåt!
  • Kaxmaja

Hej hopp

Kommer man igång fort och får bra förklaringar på hur man ska göra när man anmäler sig till internet grejjen?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Baby
    Liljan75 skrev 2010-03-07 20:28:32 följande:
    smörgås? yoghurt o musli? nötter?Önskar jag hade 7 pp kvar!
    Det blev en smarrig thekaka och en kopp te. mums
  • uniMog
    Kaxmaja skrev 2010-03-08 07:34:32 följande:
    Hej hopp Kommer man igång fort och får bra förklaringar på hur man ska göra när man anmäler sig till internet grejjen?
    Jag tycker den är ganska bra men den har sina barnsjukdomar fortfarande. Säg till om det är något du inte förstår
  • Kaxmaja
    Pejgan skrev 2010-03-08 08:38:54 följande:
    Jag tycker den är ganska bra men den har sina barnsjukdomar fortfarande. Säg till om det är något du inte förstår
    Tack. Får kolla och fixa ikväll har två sjuka barn hemma idag
  • Kaxmaja

Någon som vet var man kan få tag på rabattkoder för att bli onlinemedlem? Finns det äns rabasttkoder till de?
    Är det någon bindningstid`? Har kollat men är ju typ halvblind med 2 vilda ungar skrikandes i örat så jag ser inte så där överdrivet bra

• Flyssel
    Kaxmaja skrev 2010-03-08 18:42:03 följande:
    Någon som vet var man kan få tag på rabattkoder för att bli onlinemedlem? Finns det äns rabasttkoder till de? Är det någon bindningstid`? Har kollat men är ju typ halvblind med 2 vilda ungar skrikandes i örat så jag ser inte så där överdrivet bra
    Jag letade länge men fick aldrig tag på något, de verkar vara extremt snåla med sådant. Jag tog tremånaders-erbjudandet istället, det gav inte mycket men var i alla fall billigare än ordinarie pris.
    VV bjussar inte på mycket... De vet att de har den bästa viktminskningstjänsten och tar betalt därefter.
  • Kaxmaja
    Flyssel skrev 2010-03-08 20:29:13 följande:
    Jag letade länge men fick aldrig tag på något, de verkar vara extremt snåla med sådant. Jag tog tremånaders-erbjudandet istället, det gav inte mycket men var i alla fall billigare än ordinarie pris. VV bjussar inte på mycket... De vet att de har den bästa viktminskningstjänsten och tar betalt därefter.
    Oki bra då behöver jag inte leta efter de då
    Uppsägningstid då. Vet du hur det är med de? sambon=sponsorn som undrar
  • Annkris

Jag är onlinemedlem. Denna vecka hade jag gått ner 0,5 kg (grattis till mig!!). Väger nu 65,9 kg och har 60 som målvikt. Märkte med förundran att min dagliga ranson pp och veckobonus plötsligt ÖKAT till 35 pp respektive 49 (har tidigare haft 29 pp/dag och 35 i veckobonus) Vad har hänt?

• uniMog
    Annkris skrev 2010-03-08 20:45:46 följande:
    Jag är onlinemedlem. Denna vecka hade jag gått ner 0,5 kg (grattis till mig!!). Väger nu 65,9 kg och har 60 som målvikt. Märkte med förundran att min dagliga ranson pp och veckobonus plötsligt ÖKAT till 35 pp respektive 49 (har tidigare haft 29 pp/dag och 35 i veckobonus) Vad har hänt?
    du har inte lyckats nå någon av deras delmål då? De sätter upp delmål på 5% 10% etc och då räknar de plötsligt det som att du är i mål..
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna