• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • tessanpower

Hej! Jag har inget svar på din fråga, men tänkte börja hos dom nästa vecka :) Ska du också pröva?

• rock79

Japp, jag tänkte testa IGEN;). Hoppas det går bättre den här gången:).
    Lycka till du med!!:)

• jippy

Hej!

Jag har aldrig varit med i vv, men tänkte börja nästa vecka. Har en pojke på 5 veckor och gick upp galet mycket i vikt under graviditeten. Så nu måste jag verkligen ta tag i det. Vill vara i form till sommaren! 
    Gick det inte bra förra gången du var med? 
  • rock79

Det hade nog gått superb om motivationen hade hållit i sig{#lang_emotions_tongue_out}

• Anna Panna

Här har ni en viktväktare! Gick med i maj 2009 och körde väl inte stenhårt men lyckades gå ner 7 kg under sommaren och en bit in på hösten, sedan rök motivationen men lyckades gå ner 1 kg till. Tänkte ta nya tag nu i januari för att gå ner de sista 3 - 5 kg och har som nyårslöfte att bli guldmedlem i år........
    Delar gärna erfarenheter med er! Har varit på möte sedan Pro points började men har inte satt mig in i det ordentligt - som sagt var, nya tag nu i januari.......

• Sissel79

Jag är iof partisk men det är mycket lättare med ProPoints än det var med Points. Det bästa är att all färsk frukt är 0 ProPoints och så slipper man spara var eviga dag eftersom man har en veckobonus utöver sina dagliga anta ProPoints. Ammar man fullt ska man äta minst 43 ProPoints dagligen och så har man en veckobonus på 49 ProPoints. Det är väldigt viktigt att inte jämföra ProPoints och Points eftersom det inte går pga att det är en helt ny säkrare formel.

• tessanpower

Vad kul att vi är några stycken som ska börja! Då får vi väl använda den här tråden till att peppa varandra. Själv är jag lite fånig som sitter och tycker att det är lite jobbigt att på måndag försvinner mina sista ursäkter till att slarva med maten...
    Verkar väldigt bra att man kan bli medlem även om man ammar.
    Vet ni om det stämmer att man bara går dit på ett möte utan att anmäla sig i förväg?

• Anna Panna

Är det någon som kommit igång? Själv börjar jag räkna i morgon - igen... men nu ska det sista fläsket brinna!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna