Hemlighet skrev 2010-02-28 08:19:47 följande:
Haha sorry hade skrivit i att jag var 166m lång
He he, jag fick samma svar när jag hade skrivit in att jag var 177 meter lång

Jag kunde inte förstå hur de tänkte när de skrev att jag hade för lite att gå ner, jag ska ju bli av med typ 20 kilo innan jag är nöjd!!
Stockrosen: En sådan dag hade jag i fredags, men jag blev dessutom utskälld av en störd tant som dök ner i babyliften och började riva i min dotter och skällde på mig för att dottern hade för mycket kläder på sig (hon låg och skrek i babyliften, som hon alltid gör om jag står stilla för länge). Där låg dottern i tröja, byxor och en tunn mössa - men jag blev ändå helt knäckt och kände mig som världens sämsta mamma som torterar mitt stackars barn...
Själv hade jag en vanlig tröja, en stickad tröja, vinterjacka och en tjock halsduk på mig utan att svettas, så jag borde inte ha känt mig så rutten..
Men sedan förföljde tanten mig genom hela köpcentrat och stod och glodde på mig var jag än gick någonstans, så det stod nog inte rätt till i skallen på henne.
Grädden på moset var att jag storhandlade lite sådär extra mycket på ICA för att få användning för min 10% rabattkupong. När jag kom till kassan fick jag veta att kupongen gällde på ICA Maxi, och inte på ICA Kvantum där jag var, så min shopping på 1200 spänn blev helt rabattlös...
När jag körde därifrån sprutade tårarna på mig hela vägen hem, och väl hemma tuggade jag i mig en skål tortillachips och två limpsmörgåsar med smör och ost...