• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • stockrosen

Nej, jag måste ha sett fel. Cloettas kexchoklad 5 pp. Det är ju bra

• Kaxmaja

Men sluta prata om kexchoklad. Jag blir ju assugen ju. men inte orkar jag åka till IKEA bara för att köpa de heller

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Efter morgonens viktminskning var även jag på jämnviktsläge. Tuir att jag gick in och tittade Och nu kom även min veckobonus tillbaka. Hmm har man ingen veckobonus då man är på jämnvikt? Då kanske det var därför jag inte hade någon förra veckan?

• Kaxmaja

Nej nu försvann veckobonusen igen. När jag går tillbaka och kollar hur jag ätit tidigare dagar så försvinner den. Och den kommer inte tillbaka då jag är tillbaka på rätt dag igen

• Toker

Stockrosen - ja visst är det bra . Man får dock vara uppmärksam på att en sån där vanlig kexchoklad är 55 gram och den förinställda på onlineverktyget står nog på 35 gram eller nåt sånt... men 2 PP hit och dit men äter man flera stycken så drar det ju iväg.

Idag blev det dock lite lösgodis, dock bara choklad Så det lär dra iväg. Plus chips också... men jag behöver den här dagen för att stå ut övriga veckan.

Angelzezzan - men finns det inget motsvarande? typ sån där sport-kexchoklad... nu minns jag inte vad den heter men det är som en kexchoklad fast det är uppdelat i fyra stora bitar... det borde ju vara nåt liknande, 7 PP nånting?

• Kaxmaja
    Toker skrev 2010-03-27 16:15:42 följande:
    Stockrosen - ja visst är det bra . Man får dock vara uppmärksam på att en sån där vanlig kexchoklad är 55 gram och den förinställda på onlineverktyget står nog på 35 gram eller nåt sånt... men 2 PP hit och dit men äter man flera stycken så drar det ju iväg. Idag blev det dock lite lösgodis, dock bara choklad Så det lär dra iväg. Plus chips också... men jag behöver den här dagen för att stå ut övriga veckan. Angelzezzan - men finns det inget motsvarande? typ sån där sport-kexchoklad... nu minns jag inte vad den heter men det är som en kexchoklad fast det är uppdelat i fyra stora bitar... det borde ju vara nåt liknande, 7 PP nånting?
    Jo det finns kvicklunch. men den är inge god. Shit vad sugen jag blir på Godis av allt godisprat. NEJ NEJ NEJ jag ska INTE äta godis
  • Toker
    Kaxmaja skrev 2010-03-27 16:42:31 följande:
    Jo det finns kvicklunch. men den är inge god. Shit vad sugen jag blir på Godis av allt godisprat. NEJ NEJ NEJ jag ska INTE äta godis
    Förlåt Nä kvicklunch kan man lika gärna vara utan, håller med dig!
  • Ronjan709
    Kaxmaja skrev 2010-03-27 14:08:30 följande:
    Efter morgonens viktminskning var även jag på jämnviktsläge. Tuir att jag gick in och tittade Och nu kom även min veckobonus tillbaka. Hmm har man ingen veckobonus då man är på jämnvikt? Då kanske det var därför jag inte hade någon förra veckan?
    Men hur ska  man överleva utan veckobonus?
    grattis till viktminskningen!

själv stog jag stilla men hade nog fuskat lite. Denna vecka kör jag nogrannare o hoppas gå ner minst 0,3
  • Kaxmaja
    Liljan75 skrev 2010-03-27 22:08:15 följande:
    Men hur ska  man överleva utan veckobonus? grattis till viktminskningen! själv stog jag stilla men hade nog fuskat lite. Denna vecka kör jag nogrannare o hoppas gå ner minst 0,3
    Jag har mailat och frågat var 17 min veckobonus är.
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna