• Kaka76

Hoppas Hoppas del 4

Här samlas vi som gör äggdonation på Sahlgrenska!

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4
  • lisjau

håller tummarna buska :) Vi är inte uppsatta i adoptionskö. Men vi skulle gjort det om inte vårt andra försök hade lyckats. Hade inte orkat mer än dom tre försök man får.

• Kaka76

Hej!

Ni som ätit T. Provera inför ET hur lång tid efter sista tabl fick ni er mens? Jag tog min sista tabl 4/1 och fortfarande ingen mens.... får väl ringa SU om den inte dyker upp innan måndag.

Varma Kramar Karin

• heja06

Hejhej. Ikväll är ingen bra kväll. Jag kom in i fel tankebana och tänkte på "vad som kunde varit..." Här försöker jag göra vad jag kan för att bli förälder...men det är jag ju redan, änglaförälder till 4 vackra änglar. Inte för att det fyller mitt tomrum i hjärtat dock...

• SaltBöna
    Kaka76 skrev 2010-01-07 15:05:15 följande:
    Hej!Ni som ätit T. Provera inför ET hur lång tid efter sista tabl fick ni er mens? Jag tog min sista tabl 4/1 och fortfarande ingen mens.... får väl ringa SU om den inte dyker upp innan måndag.Varma Kramar Karin
    Hej Kaka  jag fick ingen blödning alls.. Ringde SU och de bad mig komma upp för en kontroll.. Grejjen är väl att man ska blöda ut de ev rester av slemhinna man har för att kunna bygga upp en frisk och fin slemhinna inför ET så det är säkert ingen fara.

Ring vanliga IVF-numret idag eller prata in på tfn-svararen under helgen så får du prata med nån av ÄD BM {#lang_emotions_smile}

-->  Heja är så ledsen för din skull. Du måste tillåta dej ha mindre bra dagar precis som du gör! Sen gäller det att  ödmjukt & försiktigt titta framåt !

Stor & varm kram till dej {#lang_emotions_heart}
  • Kaka76

Tack Saltböna för info nu blev jag lite lugnare. Har ringt SU dom skulle återkomma till mig efter helgen.

Trevlig Helg Alla {#lang_emotions_cool}

• lisjau
    Kaka76 skrev 2010-01-07 15:05:15 följande:
    Hej!Ni som ätit T. Provera inför ET hur lång tid efter sista tabl fick ni er mens? Jag tog min sista tabl 4/1 och fortfarande ingen mens.... får väl ringa SU om den inte dyker upp innan måndag.Varma Kramar Karin
    jag säger som saltböna. Det tog ett par dagar innan jag fick min blödning. Oroa dig inte!!
  • Kaka76

En vecka idag sedan jag tog sista Provera tabl. ingen blödning i sikte{#lang_emotions_wink} Men brösten är så ömma så jag kan inte nudda dom.... någon annan som haft så??
    Skall ta nedregleringprov på onsdag så jag får väl bsked om vad som är på G på torsdag..

Kram

• heja06

Imon e sista dagen på pergotime... Sen ska vi leta efter ägglossningen!! Kan det bli så att ett FET blir till helgen kanske... Håller tummarna

• lisjau
    heja06 skrev 2010-01-11 15:43:57 följande:
    Imon e sista dagen på pergotime... Sen ska vi leta efter ägglossningen!! Kan det bli så att ett FET blir till helgen kanske... Håller tummarna
    Det hoppas vi på :) Du är i mina tankar
  • Kaka76

Heja06: Jag håller mina tummar för att det blir FET till helgen!

Kramisar

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4