• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Bobbenn

Imorgon ska jag på mitt första möte Då börjar mitt nya liv

Sidfot
  • MammaSara80

Jag fick oxå mina siffror av konsulenten, och datorn räknar ju ner var efter man går ner i vikt. Men förra programmet kunde man ju själv räkna ut hur många points man fick. Tänkte bara att det kunde vara bra att veta för framtiden.

• zappo123
    Liiza skrev 2010-02-23 21:22:00 följande:
    Ååå, vilken bra grej!! --- Håll tummar för en "bra" siffra för mig, imorron är det vägning
     Tummar hålles.
    Äter världens godast kycklingsallad till lunch med röd quinoa och solros- och pumpafrön! Mumma!!
    Har tjuvvägt mig (väger på måndagar) och det ser ut som att det blir minst -1 kg den här veckan om jag inte ballar ur i helgen (skall på spa med tjejkompisar).
  • RiNan
    MammaSara80 skrev 2010-02-23 20:20:44 följande:
    Men jag går på möten och är månadsmedlem. Men jag har inte sökt så mkt på just det. Tänkte om det var någon som visste bara. Men kan ju kankse fråga konsulenten.
    Jo men det förstod jag men jag tänkte på när du börjat köra på egen hand. Då kan man kika in på ett möte lite nu och då för att ev få nya siffror. Har för mig att det inte går att räkna ut sjäv. Såvida man inte lyckas få en konsulent att dela med sig av  sin mall eller vad de nu går efter.
  • RiNan
    Liiza skrev 2010-02-23 21:22:00 följande:
    Ååå, vilken bra grej!! --- Håll tummar för en "bra" siffra för mig, imorron är det vägning
    Eller hur???!!! Håller tummarna för dig! Hur gick det?
  • RiNan
    MammaSara80 skrev 2010-02-24 09:38:50 följande:
    Jag fick oxå mina siffror av konsulenten, och datorn räknar ju ner var efter man går ner i vikt. Men förra programmet kunde man ju själv räkna ut hur många points man fick. Tänkte bara att det kunde vara bra att veta för framtiden.
    Enligt förra så gick man bara efter vad man vägde om jag kommer ihåg rätt och då var det ju inte så svårt att ta reda på hur mycket man fick äta men nu går man på vikt, längd och ålder. Det är olika antal pro points för två som väger samma och är lika långa men där den ena är tex 50+ och den andra är 20+. Min väninna och mamma väger nästan samma och är nästan lika långa men väninnan för äta 44 eller 46 och mamma får äta 36pp/dag. Tror det är en omöjlig formel för en som inte är konsulent och kan knappra in siffrorna någonstans.
  • Mian80

-0,5 kg visade vågen på idag. Fick min andra stjärna.

Jag började min viktresa förra året egentligen, sen hade jag uppehåll från vv från sommaren tills nu i december.
    Men iaf så är det nu -17kg som försvunnit.  De kilona som jag gick upp i samband med ett antal intensiva behandlingar mot min endometrios (sprutbehandling och hormonbehandlingar). Nu börjar jag känna mig "normal" igen. Känns såååå skönt..
    Men jag vill ner till 60 kg, så det är några kilon kvar. Men jag är på god väg!!!

• Trollsländan

-1,1 kg denna vecka! Är jättenöjd, känner att jag vill att det ska gå fort i början så att inte motivationen tryter.

Grattis till er andra som också lyckas så bra.

Mian80- 17 kg är ju jättemycket grattis och hoppas att du mår bra.

• RiNan

Grattis till er som gått ner i vikt i veckan!

Själv har jag precis kommit hem från ett pass på gymmet. Huuuuuu. Body step gick jag på i 55min. Det var gripande jobbigt men roligt och så gav det mig 14 aktivitetspoints!!! Vilket jag behöver för jag överskred idag med 5pp och jag vill inte ta från min bonus.

• Cinsaga

Jag har också kommit igång med träningen, iallafall lite lagom sådär. Och det känns jättekul{#lang_emotions_smile}! Blev bräda och afrodans på Friskis och Svettis för mig i veckan. Och efter att alla bonus rykt under en njutarhelg, så visade vågen ändå -0,4 kg.

Ha en bra dag !!

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints