199909 skrev 2010-02-19 09:00:03 följande:
4,6 ner de 5 första veckorna men nu ett bakslag 0,3 upp, men det beror på att jag ammar minfre nu och inte vågat dra ner för mycket på pointsen, känner mig lite nere, men nua tag tills nästa invägning ;)
TOPPENRESULTAT! Låt inte det där lilla plusset slå ner dig, kör bara på lika bra som du gjort så kommer du att få ett fint minus nästa vecka istället

! Jag skrev tidigare i tråden att jag oftast går ner ett par veckor och upp eller står stilla en. Då får man börja kolla på medelnergången för att inte deppa ihop.
Jag tjuvvägde mig i morse, eftersom jag inte fick väga mig på VV den här veckan. Och jag blev glad! Jag vägde mindre än jag brukar på morgonen, så jag skulle tro att jag har passerat min lilla platå som jag känt att jag varit på sista veckan. Kanske kan jag få ett fint resultat nästan torsdag

!?
Åt UNDERBAR mat ikväll. Klyftpotatis och köttfärsbiffar kryddade med bla. rödvin, vitlök och oregano. Sen hade vi en supergod sås till med rödvin, grädde, dragon och massor av svartpeppar. Kokta grönsaker till. Och en stor portion blev bara 11 pp.