• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Bueno notches!!!
    Sweat dreams!!!

• Java

har haft en gammal kompis här på lunch! jätte trevligt!! men inget är ju att jämföra med en date med dig och prickis!!
    Gnatt

• Amadea

God morgon!
    Inget bättre på förkylningsfronten här
    Har vaknat flera gånger i natt för att snyta mig & gå på toa så klart.

Vid lunch i dag har halva arbetsvekan gått

• pricken74

Amadea; usch och fy för förkylning..

Iors; klart jag hade hängt med till barnens hus...du vet vad jag sa..???fast då blev vi ju avbrutna av ett brandlarm,,hmm typiskt.
    Tycker själv att dte är så kul att strosa därinne och bara kolla oxå..jämföra priser det skulle din karl gilla
    Men nu var det ju himla trevlig på stan och jag bara ÄLSKAR min jacka..sover i den, duschar med den, äter mat i den..
    P gillade den oxå det var huvudsaken...men vad är det för märke har aldrig hört talas om det??

Puss och kram

• Amadea

Jag gillar att gå på Barnenshus i min stad. Är affären större i Åsnans stad??

Ja fy för förkylning Känns som jag aldrig vaknar.

Pricken har du köpt ny jacka

• Pandy

usch vad deppig jag är.. blödde mycket igår igen och åkte in till sjukan. är stam kund där numera. som vanligt fick man ingen hjälp..jag skulle ha is i magen sa de!!lätt att säga när man blir rädd... allt känns bara så jobbigt och ensamt.. hämtade grannen igår när jag var rädd.. får ångest att jag ska svimma o grejer.. sambon fick komma hem från jobbet och ta ungarna.. idag är man ensam igen och går och spänner sig för en ny blödning.

• Java

pandy: stackars lilla dig! vet du varför du blöder? är det skarpningen eller? Skickar tröstkramar till dig!

Pricken: vad är det för fantastisk jacka du köpt? vinterjacka? jag vill också ha ny. Har en ful gammar dunis som jag är så less på.

• Pandy

jag har cyklokapron och äter nu mina första p-piller som skulle minska mensen..men den är ju jätte stor ändå..igår trodde jag att den var på väg att minska , men sen vid 12 tiden kom det en jätte skjuts så det rann ner i toan..jag fick panik och barnen skrek...det är min första riktiga mens efter förlossningen..förut har jag blödit pga moderkaks rester. men nu ska ju allt vara ute. ändå äter jag högsta dosen på cyklokapron..
    aldrig kan man bli frisk.. usch!!

• Majblomma12

Fast Pandy, att ha riklig mens behöver du ju i sig inte vara rädd för. Det har jag haft hela mitt liv. Att det de första dagarna rinner ur en, samt att det kommer klumpar stora som en matsked Jelly, det är mer regel än undantag i mitt liv. Det är ganska vanligt att kvinnors blödningsmönster ändras efter en graviditet.

Svar på tråden Dansar med vargar!