• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

För att inte prata om ÄP, vaddå sprutskräck???

• Java

ja, och framförallt PSYKET!!!! ovissheten etc!!....det skulle sänka klembrudarna direkt!!!

• Pandy

ja mycket får man utstå!!! men man överlever ju ändå verkar det som.
    inte nog med ivf, så ska man förlora 2 liter blod på förlossningen och krysta ut 2 ungar på 30 minuter och sen få störtblödningar i 3 månader.. I´m alive!!!

• Majblomma12

En skitfånig fundering: Läste först nu på listan om vad man som gravid inte bör äta och upptäckte till min förskräckelse att lever står på den. Jag som ätit levergryta efter att jag blivit gravid. Trodde ju det skulle vara nyttigt. Men EN gång? Tydligen är det mängden A-vitamin som kan ge skador på fostret. Vilka skador?

• Java

....och så har vi karlar som kan runka i burk på beställning . Snacka om oklemigt!!!

• Majblomma12

Ja, det är grejor det! "Surrealistiskt".

• Java

ior: inga problem!!!!! ingen aning vilka skador. men vet att A-vitamin i för stora doser kan ge bebskörhet på oss vuxna. kanske har med skelettet att göra? men som sagt ingen aning!!

• Java

"benskörhet" skall det stå! har H i knät och då slinter man lätt på tangenterna

• Majblomma12

Pussa Hugo på lilla punk-huvudet från tant Ior.

Svar på tråden Dansar med vargar!