• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Här var det livat och mysigt ikväll!!

bara massa grå gröna krakar som inte mår på topp!!

Håller med om att illa mående inte är något kul!!. Nu är jag väl förskonad för det krävs nästan alkoholförgiftning eller rejäl magsjuka för min del men det är inte roligare för det!!!

Skickar en hink med en skvätt vatten till åsnan!!!

• Majblomma12

Jag har just talat om för karln att jag i sann feministisk anda tycker detta är bedrövligt, ojämlikheten i graviditeten och krävt, ja KRÄVT, att han omedelbart ska ta sitt ansvar som modern och upplyst man och spy lite i mitt ställe.

• Zeke sur

Jag läste om några indianer någonstan i sydamerika där mannen sprang ut i djungeln sista veckan och åt ngt olämplig så han fick diare och hemska buksmärtor bara för att vara delaktig i födandet!!!

• Majblomma12

Det kallar jag riktiga män! Ska genast föreslå detta för sambon.

• Zeke sur

Risk att det i "er" djungel blir kvarters krogen och tillräckligt med sport och alkohol för att få symtomen eller

• Majblomma12

Nä. Han blir ju aldrig spysjuk hur mycket han än dricker. Och då har jag sett honom inta en hel del i våra tidiga år, innan han partat färdigt och blev en städad datanörd.

• Zeke sur

En gång i månen är månen full........
    Men aldrig ni ser honom ramla om kull!!!

Låter lite som mig. Det tålls mycket och det blir för dyrt så jag sitter kvar framför datorn

• Majblomma12

Ja, numera är han en ordentlig och hyfsat präktig soffpotät med väldigt söt mage där lappen ligger allt som oftast.

• Majblomma12

Hej Java!
    Hur har din dag varit?

Svar på tråden Dansar med vargar!