• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

jag har fortfarande inte fått tillbaka min mens. Skönt, men jag skulle faktiskt vilja se den igen. Så att man vet att ordningen är återställd!

• Majblomma12

Hur lång tid brukar det ta, vid amning, innan mensen återkommer? Jag ser gärna att min håller sig borta lääääänge.

• Java

den brukar hålla sig bort så längen man full-ammar med mindre än 4 timmar emellan. Men jag har ju börjat ge Hugo mat, så det är inte varje 4:e timme längre.

Det är skönt att slippa, men samtidigt så vill man ju veta att man återgår till det normala. Först en massa hormoner, sedan en lång graviditet, nu amning....funkar kroppen längre som den ska!?

Tänker ibland på vad våra kroppar måste utstå! vilken påfrestning, och helt styrda av yttre hormoner som sätter allt kroppsligt ur system.

• Pandy

mmmm jag kanske får vänja mig... kanske blir bättre om några månader.hoppas!
    Bara jag slutar att blöda när jag ska nu så är det väl lugnt..

• Majblomma12

Förstår att det måste vara väldigt obehagligt, Pandy. men som sagt, fortsätter det så här varje mens så vänjer du dig vid det tillslut. Det är bara att köpa extra-plus och nattbindor.

Java, vilka amazoner vi är!

• Java

hårdhudade bruttor
    det finns så många klemiga kvinnor i världen, så vi behövs för att balansera upp det!!

• Majblomma12

Ja, du är den strösta klemgrisen av dem alla, Pandy.

Nej, så klart inte. Vi IVF-brudar är ett gäng tuffingar!

• Java

pandy: nej det menade jag inte! alla vi ivf:are är hårdhudade!! tänk vad vi genomgår, finns inget utrymme för att klema då. tex sprutskräck, det är ju bara att bita ihop och ta de underbara sprutorna 2 ggr om dan!!!!

Svar på tråden Dansar med vargar!