• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Lehen: Vad tråkigt att spendera natten på akuten Hoppas att lilla E mår bättre.
    Glädjande besked för övrigt. Då får vi två ruvare inom loppet av en vecka!

Har precis själv kommit hem frå sjukhuset. Körde in min mor med magsmärtor, troligen njursten men de behöll henne för observation. Stackars lilla mamma!

• Liten Leo

LL ramlar in...

Maken var hemma från jobbet igår och så ivrigt som han pysslade om mig hann jag inte med FL.

Hade även en bekant på besök som är BM så vi fikade och pratade i timmar. Hon kom med en 6 bitars princesstårta och jag har redan ätit halva... resten slinker nog ner idag...

Har läst ikapp lite och blir tårögd av alla kloka krakar och era tankar. på er!

För övrigt halvslumrade jag just framför tvn men vaknade till ett program om hur man ska få igång mäns bröstkörtlar så att de kan amma. Jo, de kan faktiskt producera bröstmjölk! Det du Zeke, bara att förbereda sig nu...

• Liten Leo

Såg att alla var "off"...

Nåja, 3 kvar till 1800 hos mig om någon skulle halka in... En bit av min prinsesstårta delar jag med mig av, men rosen tänker jag äta själv

• Fröken positiv

Hos mig är det bara sex...kvar till 2600.
    Jag bjuder på en stor skål godis!!

• Hstintan

Jag har sex kvar till 1200. Har inget kvar att bjuda på förutom en stor KRAM

• Vilgotha

Har traskat runt hos en del av er idag..

• svartaskalman

Nu är djävulen tillbaka till sitt snälla lilla jag igen

Hstintan: Du skulle bara veta hur övertygande jag kan vara om jag bara vill Å med ett par vita linser i ögonen kan man skrämma vettet ur MÅNGA. *Skratt*
    Men kläderna var inget vidare övertygande. Hade 7 min på mig att iträda rollen och sedan ytterligare 7 för att byta om till festkläder (klänning, handskar, sjalar och en himla massa smycken) Men roligt var det!

Fia: Grattis till det dubbelfina resultatet! Nu lär jag nog hålla tårna också

Lehen: Jag har tummar till dig också

Till er alla: En toppen fin helg på er allesammans!

Kram Ss

• Hstintan

SS Du får inte ha de vita linserna den 3:e. Jag är jättelättskrämd!!!

• Fröken positiv

Halloj Stintan!
    Ledsen att det inte blev något godis till dig. Men jag antar att vinet smakar mums!

SS: Hade varit roligt att se dig på cat walken!

Svar på tråden Dansar med vargar!