• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Jag trodde att jag skulle få mysa men tji fick jag. M satt och kollade på fiskeprogram... hur boring är inte det gillar iofs att fiska själv, men att titta på när andra gör det. Nej tack!

Men här har ni roligt. Diskuterar humor!

Få se här... SIMPSONS är favvo. Sen Office. Gillade också den här skånska.. med hon som gick på viktväktarna... jo Hipp hipp

• Pinja

METER per sekund skulle det ju stå!!! Som småbarnsförälder sänker man kraven... tydligen...

• Hstintan

Och där förekom Iors mig med åsnelängder Hipp hipp var det, sa Bull

• Majblomma12

Hstintan, som jag skrev: Hipp Hipp! "Jobba, jobba, jooobba!
    F.ö. har du just räknat upp det min gubbe skrattar mest åt härhemma.

• Zeke sur

NEJ IOR!!!!!! inte han!!! kan inte med fjollandet runt kändisar i hollywood och bära sig åt som värsta idioten runt hela världen!!!!

Tror han och kolegan varit i Österike!!!

X-ets lilla syster kom hem med kort på en skyllt som hängde på dörren till pubben

"No dogs and no Swedish allowed!"

• Java

zeke:
    kvantiteten är enkel: 2
    ...det blir knäppt med uttrycket "kvalitet framför kvalitet" i just detta sammanhang

Men jag tycker iaf att storleken HAR betydelse. Men störst är inte alltid bäst, tex så vill jag hellre ha en liten rumpa istället för en stor

• Hstintan

Pinja: Grattis till tipsvinsten! Och hälsa superdupermycket till Emm när du pratar med henne. Jag vill också ha en tjej... eller en kille...

• Hstintan

Iors: kul gubbe du har Han verkar ha humor på något vis

• Majblomma12
    Men Zeke, han DRIVER ju med dem, och de FATTAR ju inte det! Det är ju så SUPERKUL!!! Såg du inte då de hälsade på Fabio i LA och Filip körde på Fabio med MC.n? Och när de gravallvarligt frågade ut honom om albatrossattacken?
  • Zeke sur

Kvantitet kan ju vara volym också

Men visst är det så att det varierar med uppgiften!

Vill ju ha en liten bil som rymmer mycket. Drar lite bränsle men stor motor!
    Eller så vill man ha ett stort hem men lita att städa

Svar på tråden Dansar med vargar!