• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

Håller med Java, bvc gruppen är mycket bättre än mvc gruppen. Mvc utbildningen var dock bra och nyttig. Men människorna där var ingen höjdare. Fast det behöver ju inte vara så för dig.
    Bvc utbildningen är kanon och i den gruppen är barnen mycket mer jämngamla iallafall hos mig alla är födda runt den 18-21 juli ett undantaga bara.

Ior; hur mår du idag annars då?Skittrist med blödningar.
    Vill glädja dig lite med att albin älskar sin ior mjukis som han fick av dig...

• Amadea

Vissa gånger var föräldrarkursen bra men vissa var himla sega.
    Tempo vad är det??

I början vågade typ ingen fråga något & sista träffen babblade alla på förfullt

Har du inte hunnit i väg en Java? Hur blir det då att hänga på låset

• Amadea

Hej Prickisen!
    Såg att du fick köpefikabröd i går

Vi var bara 4 par i våran grupp ett par hade Bf 31/12, 2 par den 21/1 & vi den 26/1.

• Majblomma12
    Nu blev åsnan glad i hjärtat. Lill-plutt-Albn.
    Jag är grymt förkyld, så om jag ska vara lite fräck så var dte väl tur i oturen att blödningen kom just nu så jag får vara hemma och bli frisk från denna snora.

På min MVC får man skriva upp sig i olika grupper. Tanken är att man ska samlas i samma grupp som de som är i ungefär samma fas som man själv. Kan ju alltid hoppas att det är några trevliga personer där. BVC, går man i grupp där också? Varför då?
  • Java

pricken: så täta barn i er grupp . Vår grupp är Maj, men vissa från slutet april och början juni är också med. Men och andra sida är det många i min grupp som bytt till den (som jag själv), så det kanske är därför spridningen är lite större! Är iaf super nöjd med bvc och mammagruppen!

• Java

ior: bvc är fortsättning av mvc kursen. Så vi har 4 planerade kurstillfällen på bvc (i grupp). Sedan väljer vi mammor att träffas varje vecka, men det är ju något vi planerar själva utanför bvc's regi. På kurstillfällena tas tex säkerhet, mat, sömn, förgiftingar etc upp.

skönt att du kan vara hemma och kurera dig

• Majblomma12

Ahh... då fattar det tröga öket.
    Nu ska jag sätta på kaffe. Smit inte medan jag är borta!

• pricken74

ior: , så var det hos oss oxå.Man fick skriva upp sig på en lista. Men dem ville avverkar så många som möjlligt innan semestern så det var några som skulle ha i maj, några i juni,juli och augusti.Så spridningen var större,sen har vi inte träffats mer än en gång efter alla fått och det var den träffen mvc ordnade.

Java; japp det är så tätt och det är jättekul.För då har alla ungerfär samma frågar eller problem.

Amadea; trodde faktiskt inte att det var köpebröd..iallafall inte den ena sorten.Var på vippen att fråga om hon bakat själv faktiskt..Men hursomhelst spelar det ingen roll det är sällskapet som är det viktiga.Jag åkte inte dit för att fika,.

• pricken74

Ior; java förklarade varför man träffas där oxå..och det är inte vägning och mätningar som görs då.Men du förstod efter javas inlägg..
    Jag smiter gumman ska passa på att få av mig morgonrocken och borsta bissingarna medans albin sover, sen lite annan nytta..kikar in igen under dagen..

Svar på tråden Dansar med vargar!