• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Amadea det är ALDRIG ide att jobba ihjäl sig!!

Men ibland blir det ju lite mer än andra dagar!!

Hoppas du hittade någon sämla innan någon annan på jobbet gick åt

• Grisen81

gick ner en del av mig själv 2 månader efter graviditeten pga allt spring med ungarna eller som FP säger, två ungar hängandes i varsin tutte

Men sen jag började på VV är det första raset på 4 veckor...
    7,5 kg till sommaren så är man som en pinne men magen blir svår..skinnet mådde inge vidare med 2 bebbar i magen tyvärr.. Det är som att blåsa upp en ballong och sen släppa ur all luft på en gång skit!!!!!!

Jag läser allas inlägg, tyvärr hinner jag inte svara så mycket på dem. kanske låter som jag bara vill prata om mig själv, men det finns helt enkelt ingen tid att skriva så mycket! Alltid skriker en unge!

• Zeke sur

Var ute i butiks djungeln förut! Tittade på blöjor!??!?!?!?!?!?!

HUR F.N ska man veta vad man ska ha? vilken som passar bäst och kostar lagom?

Visst var dom fint märkta med vikt intervall men sen då?!? färg/form/märke???

• Fröken positiv

God morgon alla vardagshjältar!
    Humöret är på topp och livet är härligt!
    Idag ska vi göra av med en massa pengar och det blir, nog, bara till bebben!

Hoppas att ni alla får en underbar helg och att ni hinner titta in en liten stund. Saknar många av FL-kompisarna

Love you guys!

• Sammet

Själv ska jag ut i BH-djungeln imorgon...
    Det är så tråååkigt att köpa BH, men nu behövs en ny... det börjar bli lite trångt...

• Hstintan

Ilar snabbt in och ut! Vill bara berätta att jag är väl hemkommen till huvudstaden igen efter Norrlandsvistelsen. Har t o m hunnit läsa allt ni skrivit under min bortavaro. Smög in på brorsan dator i mellandagarna. Eller snarare boxade bort mina syskonbarn som spelade Sims hela tiden

Ska snart göra mig fin för att gå ut och äta med mina bästisar. Kill- och bebisfritt! På finfin restaurang, så ikväll drar jag på mig spenderbyxorna

Ha det bäst!
    Stintan

• Fröken positiv

Stintan! Vad roligt att höra ifrån dig! Hoppas att du får en kanonkväll med flickorna och att morgon dagen inte blir (alltför) tung. Ta ett glas rödtjut för mig också!

• Fröken positiv

Sammet: jag kunde inte hitta några billiga BH som passade så jag köpte en BH-förlängare på Lindex. Blir så sur när alla billiga BH slutar på 90. Tror de inte att det finns några större flickor som ammar eller?
    Varför ska jag som har 105 alltid får gå till speciella underkläderbutiker och köpa dyra märken för minst 500 kr?
    Har retat mig på detta i flera år. Jag är ju inte abnormt stor utan bara lite fet

• Majblomma12

Hej alla vänner, och god fortsättning på er!

Hoppas alla fick ett fint nyår, oavsett om det blev party eller inte, och att ni alla mår bra och ser fram mot året med positiva känslor.

Stintan, välkommen hem! Provade du att spela Sims? Tycker det verkar ganska kul, faktiskt. Funderar på att skaffa och skapa mitt eget Sunnydale, komplett med Buffy och Spike, så klart.

Zeke och FP, alla mina tankar har ni, ska ni veta. Ofattbart att ni inom en månad ska bli föräldrar. Önskar jag fick vara en fluga på väggen i förlossningssalen för att se när vår varg håller sin klimp i armarna för första gången. (Snyft)

Sammet, jag måste också inhandla ny BH. Tänker satsa på en minimizer, om det ska fortsätta så här...

Pandy, jag har redan lagt upp en plan för träningen efter birth. Har perfekta promenadavstånd till min far (som är pensionär - 50 min.), min systers jobb (50 min) och hem (20 min), min mors jobb (30 min) och min bästa vän (30 min) så jag borde kunna gå mig i form, om jag lägger manken till.

Nu ska jag och sambon dricka morgonkaffe, sen ska jag fortsätta på pusslet jag fick i julklapp. Ha det bästa, vänner!

• Fröken positiv

God morgon!
    Härligt att se att du fortfarande finns bland oss Ior Alive and kicking!

Här tar vi det lugnt på morgonen. Zeke har knappt fått sova i natt för jag har snarkat så och bebben i min mage har på allvar börjat tala om att h*n är på väg ut. Varför detta måste ske nattetid begriper jag inte

Imorgon är den stora kursdagen så det är mycket att stå i idag.

Ha't gôtt vänner!

Svar på tråden Dansar med vargar!