Hej alla vänner, och god fortsättning på er!
Hoppas alla fick ett fint nyår, oavsett om det blev party eller inte, och att ni alla mår bra och ser fram mot året med positiva känslor.
Stintan, välkommen hem!
Provade du att spela Sims? Tycker det verkar ganska kul, faktiskt. Funderar på att skaffa och skapa mitt eget Sunnydale, komplett med Buffy och Spike, så klart.
Zeke och FP, alla mina tankar har ni, ska ni veta. Ofattbart att ni inom en månad ska bli föräldrar. Önskar jag fick vara en fluga på väggen i förlossningssalen för att se när vår varg håller sin klimp i armarna för första gången. (Snyft)
Sammet, jag måste också inhandla ny BH. Tänker satsa på en minimizer, om det ska fortsätta så här...
Pandy, jag har redan lagt upp en plan för träningen efter birth. Har perfekta promenadavstånd till min far (som är pensionär - 50 min.), min systers jobb (50 min) och hem (20 min), min mors jobb (30 min) och min bästa vän (30 min) så jag borde kunna gå mig i form, om jag lägger manken till.
Nu ska jag och sambon dricka morgonkaffe, sen ska jag fortsätta på pusslet jag fick i julklapp. Ha det bästa, vänner!