• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Tänk när jag skrev till java och berättade. Två sekunder senare ringer telefon och jag svarar, bölande, och i andra änden hör man bara massa hulkande och snörvlande. Vi satt väl och hickade så en bra stund innan vi kunde börja prata normalt.

• Hstintan

Det gör jag Pinja. Bara inte denna gång. Mer info finns i db.
    på dig!

• Hstintan

Jag kan se er framför mig Och höra

• Java

ior: , jag blev så glad och rörd och det bästa som hänt på länge!! ior fick sitt +. Klart man blir ledsen och hulkar

• Pinja

mmm... vi är SÅ vackra här i Norden... inte undra på att Hitler ville befolka jorden med endast vitdaskiga grågröna varelser med tunn rödskiftande hårväxt här och där...

• Hstintan

Här och där? Everywhere

• Majblomma12
    Myten om den snygga nordbon bygger på alla brunbrända svenskar som srpinger unt kring medelhavet på somrarna. Sicken chock det måste ha varit för juggarna och grekerna när de flyttade hit under sjuttiotalet och fick se sanningen!
  • Java

Victoria S har ju lagt ribban för oss!

• Pinja

Men Hitler pulade väl inte omkring på Gran Canaria...? Och ändå...

Stintan; kan inte läsa din db...

Svar på tråden Dansar med vargar!