• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Det var väl någon av dom där batchelor som lämnade sin vunna tjej på slutet för att hon hade varit med Fabio?!?!

Jag vistte inte vem han var innan dom "krockade" med crossarna men så är ju inte mode min starkaste sida!

• Java

håller med vargen: office finns i datorn

• Pinja

Jag är rätt lättroad, men sen helt plötsligt är jag inte vidare road av Jim Carrey och filmer som American Pie...

Monty Python dock!!! Dendär filmen som slutar med Jesus på korset med 'Always look on the bright side of life'... Hur kul är inte det?!

• Pinja

Stintan; hade väl tagit i i överkant med hårtorken...

• Majblomma12

Fabio började sin karriär som manlig modell till Harlequin-böckernas omslag!

• Zeke sur

AAA det är inte min mode samk som saknades det var min boksmak!!

Men han kunde ju gott varit med på Honda gänget eller Biggles i söderhavet!?!?

• Zeke sur

Dax att krypa ner!!

Ha det gott!!!

• Java

gnatt vargen och puss och våt kyss

• Pinja

Där har man sitt öde då... förlaga för man i harlequineroman... ingen sval dam med välsvarvade ben och olivfärgad hy. Men, va fan, vem vill var gröndaskig anyway...?

• Majblomma12
    Pinja!

God natt, vargen!
Svar på tråden Dansar med vargar!