• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Hoppas att det inte gäller mig då Fick ju ett helt fotbollslag med bänknötare också...

• Majblomma12

Hstintan, det där låter som en slående beskrivning av det nylle som möter mig i spegeln varje morgon, just nu. Solarium, kanske? Brun-utan-sol?

• Pinja

Kolla nu vad ni är slöa! Jag hinner med dubbla (trippla?) inlägg trots att jag kollar en blaska + två sajter på nätet med bilar...

• Hstintan

Bikinilinje? Vad är det? Menar du den där centimetersgränsen en centimeter ovanför knäna? Innan det tar fart igen

• Majblomma12

Ja, visst är det så. Enda lilla pyret ville bli liv. Lycklig åsna börjar gråta...

• Hstintan

Passa dig Pinja, utmana inte en flink Stinta. Det kan bli alldeles för fullt om jag sätter fart Läser lite bloggar och krönikor samtidigt. Annars skulle ni ju bli helt trötta på mig

• Hstintan

Och jag ler stort åt att åsnan gråter glädjetårar.

• Java
    stintan, du är för rolig!!! "innan det tar fart"....ja den linje menar jag!!!! Du har en klockren beskrivning av den lijne jag pratar om
  • Pinja

Stintan; nej, nej, det gäller bara om man misströstar över liten skörd! Annars är det super att ha att ta av! I denna ivf-sväng ska man tolka allt till sin fördel!!!

• Hstintan

Solarium? Över min döda kropp. Där lägger jag mig inte igen. Fick min dos i slutet av 80-talet. Brun utan sol? Det kanske man kan våga sig på.

Svar på tråden Dansar med vargar!