• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Stintan, min gubbe har mycket humor, men den är hyfsat kräsen... Till skillnad från tanten hans som garvar åt ingenting!

• Zeke sur

Det är nog det enda avsnittet jag stog ut med hela och då berodde det på att han hade alla dom leksakerna jag drömmer om!!

• Zeke sur

Kan vara glad åt lite har man mycket att vara glad åt!!

• Majblomma12

Sant, Zeke. Jag skrattar högt flera gånger om dan. Har jag INTE gjort det har det varit en dålig dag!

• Hstintan

mc-incidenten var superkul. Den omgången var de roliga. Men sen har det (som det lätt blir) blivit lite för uttjatat. Det här reseprogrammet orkar jag inte se... men M tittar. Fast jag har inte hört några höga skratt som när Simpsons är på

• Hstintan

var det någon som såg programmet igår, men David Brent från Office. Det gick vid 21-tiden. Jag missade det men vill se reprisen

• Java

min make har också kräsen humor....och snus torr sådan! tex skrattar han högt åt nya ICA reklamen "till paris, till paris, ska vi resa på en gris"....men den tycker iofs jag också är rolig och sjuk.

• Pinja

En gång när vi var påväg på fest så sa min man 'Du liknar dendär (trodde det skulle komma nån fin komplimang) FABIO' Borde nog ha lämnat honom där och då... Eller nä...

Simpsons är grejt!!!

• Hstintan

Pinja: har du så snyggt och fylligt hår?

• Zeke sur

Nej Stintan men så vet jag faktiskt inte vad det är för program heller?!?!

Office för mig är något i datorn

Svar på tråden Dansar med vargar!