• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pinja

Natti, natti vargen! Min man gick också och la sig...

Iors, hur är det med illamåendet?

• Hstintan

Här har du en gröndaskig, fetbenad, svensson-hårig som gärna skulle vilja ha olivfärgad hy, välsvarvade ben och man som Fabio

• Hstintan

Inte en man som Fabio utan en maaan (hästhåret ni vet )

• Hstintan

Pinja: har du fortfarande lika välstädat i ditt hem? *minns bilderna med avund*

• Majblomma12
    Jo, just nu är det borta. Det kommer och går.
  • Pinja

Men Stintan, om du är gröndaskig så är du ju olivfärgad - kolla in en oliv och fundera sen om det är nåt att eftersträva...

• Pinja

Iors, det är bra om det kommer. Spy och njut (känt finskt ordspråk)!

Tänk att du faktiskt äntligen är gravid! Kan inte fatta det. Det är tydligen bra med liten skörd... Java, Pricken, jag, du...

• Hstintan

jag är lite mer åt det blekgröna. Vitt med en dragning åt grönt. Så där lite lätt illamåendefärg Och till det lägger vi till ett par blålilaaktiga ringar under ögonen samt några extra hakor på halsen Jag blir så snygg när det är vinter

• Java
    svensson-hårig inräknas allt då? ...jag menar det på benen, under armarna, det som hamnade utanför bikinilinjen?
Svar på tråden Dansar med vargar!