• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12
    Inte långt kvar nu!
    FP, ha en bra dag!
  • Pandy

god morning girls!!! jag har rökt lite sista tiden..*skäms* jag som hållt upp 1 år!!!

• Majblomma12

OJ! Här kommer det bekännelser, bara så där, och vid den här tiden på morgonen. Får jag fråga varför du tog den första ciggen?

• Pandy

Ja jag kände för att bekänna
    Njaa jag har varit så stressad med blödningar,bantning,barnen,sjukdom mm....
    Då är det lätt att falla dit som fd rökare,,,men jag måste sluta igen nu!!!!

• Majblomma12

Ja, inte behöver du ursäkta dig inför mig, Pandy. Jag är f.d. rökare och snusare, och har trillat tillbaka många gånger i mitt liv. Nu är jag rökfri sedan två år och fyra månader och snusfri sedan ett år och tre månader. Tycker det är underbart!

• Pandy

ja det är skönt att va rökfri!!! man slipper lukten och bli fattig... märks va att mina knoddar blivit snällare!Jag hinner sitta här lite granna....
    Jag är så glad för din skull åsnan..extra glad! Jag vet inte varför, men det kändes lite oväntat när ni skulle gå vidare! tänk vad roligt ni ska ha med barnen du,pricken o java!

• Majblomma12

Jag förstår vad du menar. Jag kändes som ett hopplöst fall. Så kände ju jag också, mest av alla. Och nu sitter jag här och är så nervös och hoppas att allt är bra. Jag KÄNNER ju knappt något!

• Pandy

du har ju mått illa! har du haft någon mensvärk? var glad att du mår bra...om några veckor kommer de starkare symtomen...

• Majblomma12

Jo, mensvärk har jag till och från...

• pricken74

Hej alla!
    vill börja med att tacka allihopa (ingen nämnd ingen glömd) för all berömmelse för albins doptårta...och kan bara berätta att den var supergod

iors:--du har mail...efter mycket om och men..
    Java; du har oxå mail

Nähä måste faktiskt ta och fortsätta röja upp här får ju storfrämmande imorrn
    då kan jag inte ha resterna kvar efter 36 hungriga släktingar här...

Svar på tråden Dansar med vargar!