• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pandy

åsnan: det betyder att din livmoder växer.

• Majblomma12
    Nu ska jag duscha och bege mig till jobbet. Suck. VILL INTE!!!! (moget, va? )
  • Fröken positiv

Lugnt värre. Var är alla? YHar ni helt plötsligt börjat att sköta era jobb?
    Själv är jag hemma på lunch. Har en skön dag upplagt helt efter eget tempo. Det är inte ofta man har den lyxen så jag njuter i fulla drag.
    Nu plingade micron. Återkommer när jag ätit får vi se om det finns någon här då

• Betty2

Kikar in och säger hej!

Pandy: Lycka till med nya rökstoppet. Är oxå f.d. rökare som har slutat ett par gånger... Men nu var det länge sedan jag rökte så jag tror inte att jag kommer trilla dit igen.

Iors: Jag såg dig aldrig som ett hopplöst fall! Bara väntade på ert + som jag var övertygad om skulle komma till slut. (Ok, det kanske delvis beror på försvarsmekanismer, för om du var ett hopplöst fall skulle ju jag själv vara ett ännu hopplösare fall... )
    Andra färskförsöket blev det väl för er? Alltså tillhör ni de ca 50% (kanske t.o.m skall vara en lägre siffra?) som lyckas efter 2 IVF. Jag har ju oxå gjort 2 IVF och inte lyckats än... Blir det inget + på de FET vi har kvar så hoppas jag att vi tillhör de 60-70% som lyckas inom 3 färskförsök.

• Fröken positiv

Hej Fia! Bra med lite positivism i tråden!
    Här är ytterligare en fd rökare. Tog mitt sista bloss i november men kan fortfarande tycka att det luktar gott efter att jag tagit lite rödvin.
    Tror dock inte att jag kommer att trilla dit igen, men man vet ju aldrig...

Är det imorgon ni har date med Amadea? Är så ledsen att jag inte kan vara med Jag ska på kurs till den stora staden i väster. Ska bli jätteroligt. Har precis bokat lunch på Julien uppe vid Götaplatsen. Har fått den restaurangen rekomenderad så nu hoppas jag att det blir bra. Annars får jag väl skit från kollegerna

Dags att fortsätta jobba.

• Pandy

åsnan: ett hopplöst fall menade jag inte!!!

• Betty2

Jag får väl egentligen instämma med vad FP skrev, "man vet ju aldrig" (angående att trilla dit igen). Men nu var det väldigt många år sedan jag slutade röka (senaste gången) så det krävs nog ganska mkt för att jag skall börja igen. (Hoppas jag i alla fall. )

Japp, i morgon är det date med Amadea och Lehen. Det skall bli skoj!
    Hoppas lunchen på Julien blir god! Jag har ätit både lunch och sen middag där, och då tyckte jag nog faktiskt att lunchen var godare än det jag åt sent på kvällen. (Men det var inget fel på den andra maten heller, bara lite mäktigt/väldigt stor portion.) Du får berätta efteråt vad du tyckte!

• Fröken positiv

Magen är full av tacos och Zeke har lovat att diska. Livet leker

Var är alla tokiga krakar ikväll? Ingen som vill leka med en stackars ensam FP?
    *suck* Då får jag väl släpa mig tillbaka till TV:n...

• Pandy

Idag kl.20 på outsiders ska det handla om tvillingar och trillingar.Det måste jag se!!

• Pinja

Här är en tokig (moonande krake, men då är ju ingen annan här... Eller är du kvar än Prickis?! Nån som yra om att man måste ha Femman för 'Vänner', men hallååå - den serien måste man ju ha i sin dvd-samling. Eller hur Pricken?

For the record; Iors, Buffy är helt grejt! Följde med sålänge den gick på Fyran missinassen när alla andra sov utom jag. Och så Iors då tydligen.

Nu ska jag kika tårta och twins (och försöker kolla DH - började förra veckan på en finsk kanal).

tjingeling!

Svar på tråden Dansar med vargar!