• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

hej lehen är du fortfarande vaken? hur mår E?

• Fröken positiv

God kväll!
    Idag har varen tagit med mig på bio. Det var evigheter sedan så det var roligt fast filmen var riktigt dålig
    Vi såg Pistvakt.

Java: Funderade just hur det var med FF. Hälsa om ni pratar igen.

Pricken: Duktig Albin. Ska in och kika på tårtan.

Lehen: Hur kan du leva utan 5:an? Det är ju "Vänner-kanalen"!

• Java

FP
    Kul men bio!
    FF skulle höra av sig igen. Skulle ev träffas på en fika någon dag. Men jag lovar att hälsa om jag pratar med henne före hon varit inne här!

• Fröken positiv

Dags att sova. Gnatt alla raringar, stora som små

• Java

gnatt och pussa vargen sov gott

• Majblomma12

Men HALLÅ!!! Vakna nån gång, jag har tråååkigt!!!

• Jenny T

god morgon, idag är jag uschligt trött. Ingen bra start på veckan. Vaknade halv fyra och kunde inte somna om! lyckades väl slummra sammanlagt en timme fram till sju.

• Majblomma12

Du börjar väl bli rätt stor nu, Jenny? Svårt att sova?

• Fröken positiv

God morgon!
    Har möjlighet till lite flex idag och har tagit det syndigt långsamt på morgonen. Härligt!
    Men nu kallar verkligheten. Dags att bege sig till grottekvarnen.

Ha en härlig dag. Kanske hinner titta in till lunch.

• Jenny T

Jo, jag är stor nu +23 kg tar det som ett hälsotecken att den lill* mår bra. Finns ingen riktig skön sovställning + att jag är mer eller mindre konstant täppt i näsan vilket gör att jag har svårare att andas vilket gört att jag snarkar oberoende om jag ligger på rygg eller sidan

Svar på tråden Dansar med vargar!