• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Det är nog lite bättre med datorn. Mer kommunikation och kreativitet kommer till sin rätt där.

hurra, nu är det mat!

ses

• Java

Grattis Sammet blir så glad när det blir plus hos oss krakar

Och härligt att lille Albin skött sig, så ma+pa kunde vara stolta i kyrkan

Själv har jag haft mamma här hele helgen! Kanon trevligt! Har shoppat åkåpse till Hugo i helgen. Men någon jacka fick vi inte tag på. Nu börjar det bli bråttom!!! kylan kommer kvickt. Men det finns ingen jacka att få tag på!!!!....är inte det märkligt. Det är okt, och alla jackor är slut

• Majblomma12

Vi får kolla härhemma, Java.

• Sammet

Tack Java!

Jag vågar inte säga än att jag är det där G-ordet...

Har ni sett vilken fin doptårta Pricken gjort?
    Helt otrolig!!!

• Java

oj, oj så fin tårta!! gjort själva???? ... då är jag enormt impad!!

• Java

För er som undrar vart Fiaflopp tagit vägen så kan jag meddela att hon mår lite sådär. Jag pratade med henne på tel i fredags. Hon tar en liten paus från FL en stund. Jag skall iaf hälsa så gott till er alla. Sagt och gjort är kommer en KRAM från henne till er

>------------------------ ---------------------

• Majblomma12

OK. Funderade faktiskt... om du pratar med henne igen så hälsa.

• Lehen

Jag har sett på Buffy för länge sedan...Det var nog när vi bodde i lägenheten...
    Vilken kanal går den på??? kan nog vara 5:an el hur???
    Vi har inte 5:an

Svar på tråden Dansar med vargar!