• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12
    jag ser bilden: två förvirrade kvinnor i en bil, susandes hit och dit, med näsorna tryckta mot rutorna för att kolla skyltar, häpna ansiktsuttryck och så Hugo lugnt sugandes på ena näven.
  • Java
    ...immiga rutor av att vi babblat och snackat i kör. Torkar frenetiskt bort imman på insidan för att kunna se de små, små avtagsvägarna. För de lär ju inte vara frågan om några trefiliga motorleder

oj, vad glada vi skall bli då vi ser prickis stuga!
  • Majblomma12
    Vilket äventyr!
    Nej gumman, nus ak jag och druvan natta, ska upp tidigt och är ensam hemma, så jag lär få svårt att somna och då måste jag börja i tid. KRAM
  • Java

gnatt älskling, ses vid 16-tiden vid kyrkan då! Puss

-1 grad i 08-området nu

• Majblomma12

Japp! Här är det 4+.

• svartaskalman

Brrrr -3,6 här i trakterna. Börjar dock klättra till 0:an.
    Bara att skrapa rutor igen
    Ska på möte i dag ang öppet-tider i det köpcentrum jag jobbar. (=hönsfajt) Bäst att ladda med en redig frukost.

Hoppas att alla har det bra, med bäbisar och magar
    Kram på er!

• Amadea

God morgon!
    Här är det´-5 grader i dag
    Jisses nu är vintern på intåg.........men då kommer ju julen & snart är det januari

Har det hänt något spännande i tråden i helgen?? Orkar bara inte läsa i kapp.

Kram A

• Amadea

Orkade till slut läsa i kapp i alla fall. Upptäckte att det inte var 100 sidor som jag var rädd för

Grattis Sammet!!
    Nu tror jag att vår tur har vänt upp åt

Japp i dag har jag date med Lajs, Isop, Fia2 & Lehen men inte i Gbg utan i ALingsås

FF: Om du smyger här så "kram på dig"

• pricken74

gomorr!

Pinja; självklart är Vänner ett måste i dvdhyllan. Bästa serien..håller med dig

Jaja pajala hit och pajala dit...tror det är ungefär lika långt till er tjejor jag möter upp er om det känns svårt. kanske ska fejja lite till...

Svar på tråden Dansar med vargar!