fraaajda skrev 2011-06-15 21:11:35 följande:
E digitalis
Ja så fort man får upp ögonen och öron för en sak tycker jag att det dyker upp folk överallt som har liknande erfarenheter..
Shea 1
Jo jag mår bra faktiskt. Vi har ju även friska dagar ;)
det som har varit jobbigast är att förlora så många "vänner" under detta halvår.
Är ganska ung så inte så många som har barn av dem. Så de har tyvär ej kunnat haft tålamod med oss.
Men de bästa och finaste är såklart kvar.
Ja, visst är det så! Man blir väl mer uppmärksam på sånt, och så berättar man om vad man har varit med om i lekparken (gjorde jag iaf till en bekant) och så svarar hon att "vänta, det här låter bekant, en i min mammagrupp har berättat precis samma sak om dubbla system och reflux"... Har nu träffat denna person och pratat erfarenheter :)
Trist att ni förlorat vänner... de kanske kommer tillbaka när de själva får barn? Hoppas att det inte är pga alla sjukdomar iaf, det vore riktigt trist! Nästan lättare att förstå om det beror på att ni lever så olika liv (vilket jag antar om ni fått barn och inte era jämngamla vänner).
Härligt att du har en så positiv attityd! :) Du är värd och får ännu fler kramar bara för det :)