Lowlow skrev 2011-11-11 21:05:02 följande:
Dom vet för d kommer fram saker hela tiden, dom har bara inte "tid"
och tycker de inte har nån betydelse, men d är just de det har
Ingen har haft problem med reflux.
Nedsatt njurfunkion samt återkommande njurbäcksinflammation
Hej, men din son har ju reflux, som jag förstått det, är det inte sannolikt att även de andra har haft det, men de kanske inte vet om det? Om man hör en massa konstiga ord som man inte vet vad de betyder är det ju väldigt lätt att glömma bort vad det heter... Som jag har förstått det så är reflux en väldigt vanlig anledning till återkommande njurbäckeninflammationer. Och njurbäckeninflammationer kan leda till nedsatt njurfunktion...
Jag hade väldigt dålig koll på det som jag hade när jag var liten, men jag begärde att få ut min journal och är stod det en massa bra saker. Jag tänker att du säkert kan få din egen journal utskriven. Det tog en väldigt lång tid att ringa runt och jaga, för de hade "tappat bort" den... de hittade den iaf inte och alla sa att det måste vara någon annan som har den, men till slut så hittade den. Om du får fullmakt från dina släktingar att få ut deras njur-relaterade journaler (vet iofs inte om detta går... men testa) så kan du själv få fram allt som du vill veta och mer därtill!
Det kan ju vara så att de faktiskt inte vet, de kommer inte riktigt ihåg, det är ju många år sedan. Så vill de inte förlora ansiktet och därför så kanske de låtsas att inte ha tid. Men så kommer de på något mer och så berättar de den grejen till dig.